Wat koop je na 5 jaar stevig sparen..?

Prachtige klok,gefeliciteerd!!
Vijf jaar sparen voor mij…ik wil nog graag een fifty fathoms…dat is dan wel haalbaar denk ik…

Explore leonardus68

Sluit me aan bij de vorige ‘spreker’. Gewoon veel dragen, je hebt er immers genoeg voor gelaten…

Jaa die 50 fathoms is ook prachtig en gewoon haalbaar, hoewel 5 jaar bij mij dan 7 of 8 jaar had moeten worden.

Allen dank voor de reacties! Enne, ik heb er niet alles voor gelaten hoor :wink:

Ogenblik Schreef:

Sluit me aan bij de vorige ‘spreker’. Gewoon veel
dragen, je hebt er immers genoeg voor gelaten…

Jep de Dweller gaat gewoon iedere dag om 't polsje, behalve bij 't klussen natuurlijk :wink:

B1 Schreef:

prachtig horloge en ook dik verdient natuurlijk!
Zelf mn grail (deepsea) ook na veel moeite vorig
jaar kunnen bemachtigen maar vind deze ook erg
gaaf! Omdat ik nogal groot ben de deepsea genomen
deze is toch 40mm diameter? veel plezier met je
nieuwe aanwinst!

Ja 40mm, zag daar eerst een beetje tegenop, maar na een week al helemaal aan gewend. Die lexen dragen toch groter dan menig ander klokje.

Anders ik jouw nieuwe duiker wel! Wellicht tijdens een volgende meeting of rikketik!

Gefeliciteerd!
Ik was nooit zo van de Rolex … tot je er één hebt.
Hoop hem op een dag door te geven an mijn zoon maar die vindt horloges maar niets :wink:

Sodhumieterszz…Stoer verhaal Erik en ik ken dat gevoel bij je allereerste Lex. Ook Big_Blue Jr. zal hem uiteindelijk ooit van mij overnemen.

Yep, het blijft bijzonder…en dat is het!

Wow congrats met deze knaller!

Zo lang sparen/ voorpret opbouwen, damn :slight_smile:

Voor mij ook de enige manier om zo’n horloge te kunnen bemachtigen, dus ik moet ok maar eens beginnen met sparen

Gefeliciteerd met je aanwinst! Erg mooie klok!

De gedachte, het verhaal, de discipline, allemaal top!

Gefeliciteerd met deze ultieme aanschaf en hulde voor je spaarzin :~

Geweldige aanwinst en een leuk verhaal:~!! Ik heb respect voor je discipline, ik weet niet of ik het je na doe:}

Geniet van je welverdiende aanwinst

Gr. Emre

Proficiat! Ik mag wensen dat ik jou discipline had, geniet ervan! :~

Gr Max

Respect! Sparen is kapitaal vergaren voor een mooi horloge om lang naar te staren.

Groeten, René :)-D

Wat een geweldige klok , wow .

Renato_55 Schreef:

Sparen is kapitaal vergaren voor een mooi
horloge om lang naar te staren.

Mooie slogan! En zo is 't maar net!

H47 Schreef:

Gefeliciteerd!
Ik was nooit zo van de Rolex … tot je er één
hebt.
Hoop hem op een dag door te geven an mijn zoon
maar die vindt horloges maar niets :wink:

http://i1051.photobucket.com/albums/s434/walter196
3/image_zps91d99417.jpeg

BIG_Blue Schreef:

Sodhumieterszz…Stoer verhaal Erik en ik ken
dat gevoel bij je allereerste Lex. Ook Big_Blue
Jr. zal hem uiteindelijk ooit van mij overnemen.

Yep, het blijft bijzonder…en dat is het!

Mocht ik ooit een zoon krijgen dan gaat 'ie natuurlijk ook die kant op, super is dat!
En die Explorer 2, vrees dat dit m’n eerste is, die staat ook hoog op 't lijstje… Wellicht over 5 of 10 jaar!

Voorlopig voor mij Ver boven Budget… maar… ik herken het verhaal… ik herken de ervaring… 5 jaar sparen… voor je droom… voor mij begon dat sparen… 22 jaar geleden… 17 jaar geleden waren die 5 jaren sparen om… en ik kocht mijn Grail op motorgebied… ik denk dat voor jouw horloge 't zelfde geldt als voor mijn Ducati 851 (want dat is waar ik 5 jaar voor gespaard heb ). "Die gaat NOOIT meer weg… "

Veel genot van je aanwinst… je weet nu waar je 5 jaar voor gespaard hebt… en daar mag je Trots op zijn…

Thanks Jan! En ja, die 851 was dé motor uit mijn jeugd! Maar dan wel met wit race nummer op de kont en volgens mij carbon spatborden. Was dat niet de SP :wink: