Gefeliciteerd!! A crown for your achievement
Gefeliciteerd ! (tu)
Super dikke klok…!
Pieter.
Proficiat met het behalen van je doel! Knap hoor om zo veel moois voorbij te laten gaan.
Ik had em een poos geleden ook om gehad en vergeleken met de ouwe. En het is een klok met meer presence, betere materialen en betere technologie. Ik heb wel eventjes getwijfeld, maar toch besloten het bij 't oudje te houden.
Doch als ik destijds had moeten kiezen, dan was het zeer waarschijnlijk dit nieuwe model geworden.
Nu natuurlijk veel plezier gewenst met je nieuwe aanwinst, maar ben wel nieuwsgierig…
Wordt het over 5 jaar een JLC of de komende tijd even ook wat ander leuks tussendoor?
Mooi! Klasse! Respect voor de volharding!
Je hebt me gesterkt in mijn 5 jaren spaaropdracht die ik verleden jaar begonnen ben om op mijn 50ste mij te trakteren op een:
Rolex Milgauss 904L
Of
JLC Master Ultra Thin Moon 39
Of
Panerai (nog niet uit welk model)
Of
Union Glashütte Belisar chronograph moonphase
Of
Kom ik ondertussen nog een andere grail tegen
Nogmaals gefeliciteerd Erik! Echt een mooi ding. Ik zie hem graag van dichtbij binnenkort. Je hebt mij gemotiveerd om ook te sparen voor mijn 35ste.
De volgende grail laat ik de tijd bepalen, het ligt ook een beetje aan wat er gaat gebeuren natuurlijk, misschien wel trouwen of een wereldreis maken.
Denk dat er tussendoor nog wel een Monaco Calibre 11 bij komt, om het plaatje af te maken…
Blen Schreef:
Mooi! Klasse! Respect voor de volharding!
Je hebt me gesterkt in mijn 5 jaren spaaropdracht
die ik verleden jaar begonnen ben om op mijn 50ste
mij te trakteren op een:
Rolex Milgauss 904L
Of
JLC Master Ultra Thin Moon 39
Of
Panerai (nog niet uit welk model)
Of
Union Glashütte Belisar chronograph moonphase
Of
Kom ik ondertussen nog een andere grail tegen
Gaaf om te lezen! En 50 is natuurlijk helemaal het beste moment voor een grail!
Erik de Gast Schreef:
Thanks Jan! En ja, die 851 was dé motor uit mijn
jeugd! Maar dan wel met wit race nummer op de kont
en volgens mij carbon spatborden. Was dat niet de
SP
Precies… de SP… maar die was me iets te extreem…'k heb de 851 nu reeds 17 jaar… en nog steeds bezorgt ze me 't dun in de broekspijpen als ik Vol op het gas ga… (
Wat een disipline, wat een inspiratie. Ik heb zo juist een symbolische start gemaakt door 50 euro in een neiuwe spaarpot te doen. De tip om het geld dat je aan een “goedkope” klok zou uitgeven ook in een spaarpot te doen vindt ik gewelkdig!
Geniet van je aanwist, hij is prachtig.
Erik de Gast Schreef:
De volgende grail laat ik de tijd bepalen, het
ligt ook een beetje aan wat er gaat gebeuren
natuurlijk, misschien wel trouwen of een
wereldreis maken.
Denk dat er tussendoor nog wel een Monaco Calibre
11 bij komt, om het plaatje af te maken…
Gave keuze. N klassieke duiker en racer naast elkaar, mooi setje zou dat zijn.
Op chrono24 zie ik er nu n paar leuke staan. Ik zou t echter maar nu ff rustig aan doen. Anders kom je niet meer toe aan trouwen
koningcaris Schreef:
Wat een disipline, wat een inspiratie. Ik heb zo
juist een symbolische start gemaakt door 50 euro
in een neiuwe spaarpot te doen. De tip om het geld
dat je aan een “goedkope” klok zou uitgeven ook in
een spaarpot te doen vindt ik gewelkdig!Geniet van je aanwist, hij is prachtig.
Dankjewel! En de eerste euro’s zijn alweer in de nieuwe spaarpot gegaan!
Goede keuze! (tu)
het duurt even, maar dan heb je ook wat…
gefeliciteerd met je aanwinst! geliefd in de muzieksector …
Proficiat!
Dat was zeker de moeite waard om te sparen !
Gefeliciteerd met dit pracht exemplaar !
Ik had dit verhaal kunnen (willen) schrijven. Net 35, en wilde eigenlijk mezelf voor mijn 35e een Rolex geven. De sea-dweller. Ben ook aan het sparen en moet ook regelmatig op mijn handen zitten om geen pb te sturen of bestelknoppen in te drukken. Ik ga voor een model eerder (16600) en de ware moet nog langskomen, maar de spaarpot is er gelukkig.
Misschien dat ik nog ga vallen voor de charmes van dit nieuwe model. Deze foto’s helpen zeker!
wat een vette kneiter zeg, erg mooi, en idd bijna perfect
Zelfde traject voor de boeg voor Zenith El Primero; Pilot Big Date? Stratos? 410?
Hoelang nog? Geen idee; niets is zeker maar 5 jaar zou kunnen.
Heel erg mooi! Gefeliciteerd met dit geweldige bezit!
Het enige wat ik jammer vind aan dit soort Rolex modellen is de ontbrekende inkijk op het uurwerk.
Ik begrijp dat bij een diepte van 4000m glaswerk niet werkt maar ook de andere modellen zoals de Submariner hebben dit helaas niet.
Ik zie graag waar het voor het groot deel om draait.
4000 voet.