Super mooi, maar heb ervaren dat ik niet gemaakt ben voor vintage of andersom :(.
Allemaal iets goedkoper hè.
Dan hou je nog geld over
Dat is mooi dan kan ik nog wat doneren een goed doel en een vastgelopen porsche kopen!
Ik zou voor een Lange of Blancpain met mooie complicaties gaan…
(Of iets van edelmetaal binnen het ‘normale 7-15k’ segment zoals bij een rose gouden speedmaster idd)
Die MG niet vrees ik.
Hou je zelfs nog 3000 euro over om een weekendje weg te gaan.
Ik ben het er wel mee eens dat dit topic laat uitschijnen dat je met 25k nieuw niks koopt dat echt bijzonder is.
Die volgouden Speedmaster kan ik overigens niet terugvinden.
Het moet wel mogelijk zijn om een Breguet Tourbillon tweedehands te scoren. Dat is toch een bijzonder horloge. Als je overigens een beetje uitkijkt is er wel wat te vinden.
Daar ben ik het wel mee eens na een beetje zoeken op het internet. Voor 25K koop je niet ECHT iets wezenlijk anders dan voor de range 10 tot 15K. Om hem vervolgens echt lekker uit de broek te laten hangen moet je gewoon een halve ton of meer aftikken.
Waar zie jij die Ferrier voor dat geld binnen de EU?
Dat is echt niet zo. 15k is een groene sub. 25k geeft je de keuze uit diverse Langes, Vacherons en zelfs een paar Pateks. Wil je gloednieuw krijg je voor 25k grijs een VC56 complete calendar met Geneva Seal op kast en uurwerk. Als je dat niet duidelijk een andere categorie dan een groene sub vindt, gaat er iets mis.
Onder de 18k een van de meest bijzondere wijzerplaten die je maar kunt bedenken, lees de uitleg over de techniek maar eens op de Staudt website.
Guilloche + goud + zilver en van Nederlandse bodem

Nee uit HK. Dus komen nog kosten bij.
Wat een topic zeg
Vrees je echt niets leuks te kunnen vinden met je 25k?
Doe maar een bod tussen 15K en 25K en ik kom m morgen wel langsbrengen.
Kan je tijdens het kerstdiner nog de blits maken.
Of een Ulysse Nardin Freak X.
Er zijn echt unieke dingen te krijgen voor deze prijs-bump. Ik geef toe dat nieuw de keuze minder gevarieerd is, maar nog steeds een aantal parels als deze en een aantal blancpains, Glashutte originals, Parmigiani, IWC, etc
Zoals hierboven aangegeven - de keuze is echt reuze als je een beetje oplet
Hou je nog 7k over voor een leuk weekendje weg.
Hier stopte ik met lezen.
Ja een DD is 100% een upgrade van een DJ en als je de vintage route neemt kan je echt iets heel speciaals kopen met dat budget.