Wat koop je nog voor 25K?

afbeelding

4 likes

Hij is al voorbij gekomen maar ik wil ook eens een lans breken voor de Amerikaanse versie.

Kiek dan! :smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

En dan all out met n wit of rose gouden kast, dan hou je nog n week wintersport voor 2 man over om te besteden.

7 likes

Doornbloed is top. Alleen krijg ik het gevoel dat ze mikken op een gulden middenweg tussen een fieldwatch en een dresser. Ook de cijfers vind ik een beetje lomp.

1 like

Maar idd lastige prijsklasse. Veel topmerk gouden dressers zijn ondertussen 30-35k.

11 likes

Deze is lekker ja. Maar vind m maar eens. 359 stuks. En de exemplaren die opduiken gaan voor gekke prijzen. Wel nèt iets cooler dan de Europe dial die ik heb.

2 likes
5 likes

Klopt als een bus! :+1:

Maar met 359 exemplaren vind ik dit een stuk cooler dan een OP die toevallig het juiste tintje blauw heeft maar weer geen bal met Tiffany te maken heeft.

Nog steeds 25k…

Of ze er voor over de toonbank gaan nu de hype een tikkie is gezakt weet ik niet.

Maar blijf het wel bijzonder vinden.

Maar de Tribute to Deep Sea U.S. versie is wel te vinden. Met name in de U.S. maar dan is het wel knippen en scheren wbt btw en inklaring.

2 likes

Ja - of je neemt voor 12,5k de Europese dial want die is altijd te vinden op Chrono en gewoon binnen de EU. Nog steeds stukken specialer dan vrijwel alles wat Rolex van de lopende band laat rollen. En dan heb je nog 12,5k voor een gouden Moser die ook best te vinden zijn voor dat geld.

6 likes

Dit klinkt als de betere optie idd. :+1:

Dat krijg je na 2 wodka martini’s…tunnelvisie… :sweat_smile:

2 likes

500eu over je budget maar misschien met wat afdingen kom je er wel. Nieuwe iwc portofino

11 likes

Dit is ook een mooie optie idd. En wellicht weer een keer voor budget te krijgen. Kan me nog herinneren dat deze voor 21/22000 te koop waren grijs. Die tijd is wel voorbij. Erg mooi, zeker witgoud.

2 likes

Was een mooie tijd… dat paleolithicum…

5 likes

Ja ook omgehad, prachtig ingetogen horloge.

Goed idee! :rofl:. Wel hogere onderhouds en gebruikskosten.

Nee.
:rofl::+1:

Het zijn geen Hulkjes. :wink:

Bestellen wel idd.
Leveren is een ander verhaal.🥹

2 likes

Hahahaha, je bedoelt de enige horlogemerken die zonder hulp van een conglomeraat als enige nog bestaan hadden?

Heb niet nog 2 maanden geduld :frowning:

Zonder grappen, bedankt allemaal voor de tips. Stof tot nadenken maar met name bevestiging van mijn openingspost. Dit is gewoon een tussen-prijsklasse lijkt het.

Ik wil met name de mensen bedanken die adviseren iets totaal anders te kopen dan een horloge. Verfrissend maar een 3e (oude) auto, meer goede doel donaties en een 4e vakantie volgend jaar zie ik niet zitten. Sorry mannekes.

Dit topic mag op slot. Of niet :smile:

6 likes