-ej- Schreef:
Dreski snapt m wel en ik had het tegen hem
Daar hebben we dus PBâs voor. Zeker als je iemand wilt pesten, wat dat mag niet volgen de regels: âKwetsende berichten of andere vormen van beledigingen zijn niet toegestaanâ.
Dreski snapt m wel en ik had het tegen hem
Daar hebben we dus PBâs voor. Zeker als je iemand wilt pesten, wat dat mag niet volgen de regels: âKwetsende berichten of andere vormen van beledigingen zijn niet toegestaanâ.
AP is niet duur, wel heel veel geld.
Weet je wat duur is?
Alpha, Parnis, Marina Militare, Ingersoll en al die andere Aziatische shit.
Over gebakken lucht gesprokenâŠ
Credits aan Dreski dat hij niet reageert (tu)(zeker gezien zijn bijdrage in het verleden)
EJ snap ik ook wel, al die zure jaloerse afzijnpissers hier pfff, krijg er een maagzweer van.
AP is sowieso kut
Ingersoll_Fred Schreef:
Als tegenprestatie voor jouw wijze inzicht,
Vahalis, kan ik thans dit forum
met een goed gevoel gaan verlaten .Nu maar weer wachten op de onvermijdelijke
reĂŻncarnatie.
Ingersoll, krijg ook lekker een maagzweer
Man man man wat een treurnis weer. Er is toch geen
spraken van kwetsende of beledigende berichten?
Doe niet zo moeilijk.
Het is je eigen woordkeus. Je wilde pesten. Pesten is kwaardaardig.
Als je dat zo niet bedoelde, had je dat niet moeten zeggen. Moeilijk manneke.
mijn Conclusie⊠ik vind ze niet mooi, maar wel
mooi gemaaktâŠ
Hoewel ik een andere mening heb, vind ik de jouwe wel mooi verwoord.
Hoi Erik,
Ik had de AP RO ook nooit zo hoog zitten, totdat ik vorige week in gesprek was met iemand die de chrono uitvoering om de pols had zitten.
Het is echt een mooi horloge als je m in het echt ziet.
Maar de prijs is wel buitensporig hoog, maar wie weet ooitâŠ
Jij wil wel erg graag het laatste woord in een
gesprekje waar je niets mee te maken hebt.
Het laatste woord laat ik graag aan jou, anders ben je toch niet bevredigd.
Je voert op een openbaar forum geen (privé-)gesprekjes. Dat doe je inderdaad per PB.
Maar jaâŠ
Jongens:
dankjewel dat we met zân allen van deze postpuberale bekvechterij deelgenoot mogen zijn.
Werkelijk weer een waardevolle bijdrage aan dit forum en dit topic.
Maar nu serieus: zouden jullie dergelijke zaken misschien in de toekomst via PBâs kunnen uitvechten?
Dan blijft dit forum een beetje leuker.
Hoi Erik,
Ik had de AP RO ook nooit zo hoog zitten, totdat
ik vorige week in gesprek was met iemand die de
chrono uitvoering om de pols had zitten.Het is echt een mooi horloge als je m in het echt
ziet.
precies! vooral als n liefhebber je op de details wijst. de lijnen zijn echt prachtig, maar wel.oh zo gevoelig voor schade. dat breekt gelijk die strakke lijnen en facetten.
ik vond vroeger de nautilus mooier door zn rondingen. maar de balans begint nu over te slaan naar de royal oak. over basic versies heb ik t dan wel.
Jongens:
dankjewel dat we met zân allen van deze
postpuberale bekvechterij deelgenoot mogen zijn.
Werkelijk weer een waardevolle bijdrage aan dit
forum en dit topic.
Maar nu serieus: zouden jullie dergelijke zaken
misschien in de toekomst via PBâs kunnen
uitvechten?
Dan blijft dit forum een beetje leuker.
ik zet meestal dan mn ruziefilter op. ook es proberen
maar serieus, +1. door dit soort discussies gaat n normale vraagpost op slot of wordt verwijderd. zonde toch?
grootmokum Schreef:
Jongens:
dankjewel dat we met zân allen van deze
postpuberale bekvechterij deelgenoot mogen
zijn.
Werkelijk weer een waardevolle bijdrage aan dit
forum en dit topic.
Maar nu serieus: zouden jullie dergelijke
zaken
misschien in de toekomst via PBâs kunnen
uitvechten?
Dan blijft dit forum een beetje leuker.ik zet meestal dan mn ruziefilter op. ook es
proberenmaar serieus, +1. door dit soort discussies gaat n
normale vraagpost op slot of wordt verwijderd.
zonde toch?
+1!
Groeten.
Noel.
In deze discussie zijn alleen het filmpje en de inhoudelijke reactie van Arie Kabaalstra relevant.
De AP horloges zijn niet te duur. Zolang ze allemaal verkocht worden zijn ze precies goed geprijsd.
Amen
Prachtig filmpje van IWC. Veel lef om te vertellen dat de Portofino een zinloos product was en dat ze nog iets moesten verzinnen om deze te kunnen aansmeren. Eerlijk is eerlijk, ik zou ook wel hetzelfde horloge willen hebben als deze coole groep mensen. Geweldige fotoâs en ambiance.
Pfffff heb je mm weer met zijn marketing. Ga
lekker met je casio spelen en blijf dan weg uit
dit soort topis.
Zere been? En ik heb geen Casioâs meer En ik bepaal lekker zelf of ik wegblijf uit deze topics. Droeftoeter. Ga lekker stoer lopen doen op pokernews. Dat forum is ook al lekker verziekt.
Flink opgeschoond en hopelijk kunnen mensen zich nu gedragen anders gaat dit topic echt dicht. Persoonlijke vetes voeren jullie maar lekker via pb en beledigen doe je ook maar ergens anders.
Wedervraag aan de Casio G-shock fans; waarom
betaal je voor de ene Casio G-shock 100,- en voor
de ander bijna 500,- Productiekosten blijven toch
ook gewoon hetzelfde? Of zit hier soms ook een
stukje marketing achter? (spike lee etc.)
De Spike Lee limited was maar 20 euro duurder dan een gewone 5600 en dat kwam om door de geschroefde caseback. De prijzen gaan later pas omhoog als het model niet meer verkrijgbaar is en er een grote vraag naar is. De 500 euro modellen hebben wel degelijk hogere productie kosten dan de 5600 en 6900 modellen. Je moet er snel bij zijn als er een limited uitkomt en er dan ook nog oog voor hebben of deze populair gaat worden. Verder zijn er limiteds die gewoon in zo een grote oplage zijn verschenen dat ze geen âlimitedâ zijn. Casio is nu een beetje het Limited idee aan het uitmelken.
Oude limiteds hadden altijd een apart symbool in de backlight verwerkt. Dat is nu geen vereiste meer. Print op de band en klaar vind ik te makkelijk.
een beetje het Limited idee aan het uitmelken.
Oude limiteds hadden altijd een apart symbool in
de backlight verwerkt. Dat is nu geen vereiste
meer. Print op de band en klaar vind ik te
makkelijk.
symbool in de backlight is nu ook weer geen rocketscience. is zelfs storend bij t aflezen.
dat gezegd te hebben, ik neem dat voor lief. ik druk op t lichtje om juist dat symbool te zien. niet voor de tijd :+
zie ook de eerdere post van N visser⊠zelfde filmpjeâŠ