Mee eens
Wtf? Ik had het over powervrouw boven ellen! Fix het ff terug.
Haha oké dan snap ik het
Een kroon op de wijzerplaat!!!1
Persoonlijke smaak en voorkeur. En zelfs dat is in de kern niet helemaal persoonlijk maar beïnvloedt door marketing en de modegrillen van de tijd waarin men leeft, de omgeving waarin men leeft en werkt, enz.
Hahaha
Ja dat heeft weer te maken met de vrouw van dienst.
Wordt wel erg ingewikkeld zo. Paar biertjes nog dan komen we er wel uit denk ik.
Combinatie van kleur wijzerplaat, kastvorm, bandje (alleen leer of rubber voor mij), afwerking, vorm van de lugs, diameter van de kast, aantal complicaties (hoe minder hoe beter), vorm en grootte van de indices, vorm van de kroon, saffierglas, movement. Dan kom ik uit op een luxury watch van Patek, Vacheron Constantin, Grand Seiko of Citizen. Simpel en zonder fratsen.
Dat heet smaak en voorkeur
Voor mij moet het een “love at first sight” zijn. Voor mij speelt merk, prijs en status geen rol.
Ik moet het horloge graag zien, een link hebben met iets en liefst ook nog een verhaal hebben.
Zo heb ik Seiko’s, Bulova’s, Tissot naast mijn Omega’s.
Dat heb ik nu ook het merk doet niet veel, het is echt wat het met je doet.
Horloges met historie:
Zo’n horloge werd gedragen in de loopgraven, door militaire/civiele piloten, de eerste kosmo/astronauten, mijn grootvader…
Of met (voor hun klasse) speciale complicaties of constructies.
Helemaal mee eens… Weet je welk model hier afgebeeld is? Het is nl. de techniek erachter welke zo gaaf is.
Een Quartz welke nooit een batterij nodig zal hebben:
Kan een automaat ook, en die maakt een heerlijk getik
Een aantrekkelijk horloge ?
Als het een duiker is !
Niet, ik kan de tijd niet zien op haar horloge