Wat maakt een horloge vrouwelijk of ouwelijk?

Nu doe je een beetje raar …
Daar houden mannen dan weer niet van.

3 likes

:joy::joy::joy:

092

Ik zou de Ellipse als een toevoeging zien, ik wil hem graag bezitten.

5 likes

@HanDavinci sorry vindt het echt niet mooi. Tja die laatste op zwarte/blauwe band. Da’s mooi. Maar ieder zijn smaak he :wink:

2 likes

Dat klopt niet en dat is nu weer een feit.

Wil je hier mee zeggen dat jij er geen hebt?

Hahahaha…waarom volgende maand Han?

Ff zonder dollen, jaren geleden bij een zakelijke lunch zag ik hem voor het eerst. Ik zat nog in de Stalen Rolex modus maar het stond deze man (Italiaan, bruine kop, strak pak) bijzonder goed. Jaren later, toen ik het zelf kon veroorloven ook gekocht. Nooit spijt van gehad maar zo mooi als bij die man staat het mij niet. :sweat_smile:

1 like

Als ik op mijn leeftijd en situatie nog chickies moet scoren dan ben ik zielig bezig. Maar goed, gelukkig getrouwd zijn is een zege die niet iedereen begrijpt.

3 likes

En bij sommige personen hoor je dat meer dan bij andere.

2 likes

Jij hebt je vrouw (partner moet ik zeggen) gewonnen? :joy:

Voor mij zijn het modellen met een vrouwelijke uitstraling maar je bent een baas als je ze als man draagt.

2 likes

Waarom denk ik hierbij spontaan aan @HanDavinci ?

3 likes

De golden ellipse raakte je vroeger aan de straatstenen niet kwijt. Een gouden datejust was duurder. Is wel veranderd, ik merk dat ze iets moeilijker te krijgen zijn.

Gelukkig getrouwd zijn is een zege. Getrouwd zijn zelf kan ook een hel zijn.

2 likes

Prachtig…geen ander woord voor. Is het een tank solo of Louis? Ik hoop het laatste.

1 like

OK. Duidelijk.

Tel je zegeningen!

Ik vind de schrijfwijze van de cijfers ook nog wel bepalend. Klassieke schrijfwijze / sierlijke cijfers vind ik toch wat ouder ogen.

1 like

Geen van de drie horloges op de foto vind ik mooi. Maar da’s louter een kwestie van smaak.

Ik vind ze evenmin vrouwenhorloges. Da’s ook maar een meninkje, dat ongetwijfeld mede gevormd en gevoed is door marketing en gevestigde opvattingen over wat al dan niet als vrouwelijk slash mannelijk doorgaat.

Dames hebben gemiddeld een kleinere polsomtrek dan heren, dat praktische aspect speelt ongetwijfeld mee.

1 like

Nee, ik weerleg alleen je stelling.
On topic: ik denk dat vrouwelijk of ouwelijk sterk tijd- en cultuurgebonden is. Zo, dat is mijn mening :wink:

1 like

oeeeeeh eng woord, daar ben ik allergisch voor :persevere:

Vraag : Ik vind horloge A veel mooier dan horloge B, welke zal ik nemen?
Antwoord : Horloge B natuurlijk, dat is immers een stijl icoon.
:expressionless:

Neuh, niks voor mij. Ieder zijn ding, maar ik vind het werkelijk niks. Inderdaad, "vrouwelijk en ouwelijk ".
Als iemand anders daar de blits mee wilt maken, prima :+1:t5: , maar laat dat geouwehoer over iconen weg.

3 likes