Lief.
Zit wel wat in natuurlijk, waardering voor oud krijg je wel op bepaalde leeftijd denk ik
Die patek ziet er zeer mooi uit👌🏼 verder draag je toch lekker wat je mooi vind?
Vrouwelijk? Nah. Gewoon sportief op staal en onder een trui
Of een stijlvolle Omega time only. 31mm of zo.
Groetjes van een twintiger.
FTFY
Die Eterna vind ik top! Zijn kast en glaasje echt zo gebogen als het lijkt op de 2e foto?
FTFY
Ik merk wel aan mezelf dat als ik veel foto’s zie (bv op IG) van mannen met kreinere horloges, dat ik daaraan een en het ook vaak mooi vind staan.
Ik vind vaker mannen een te groot horloge hebben. Echt belachelijk. TWsteel, Diesel, enz gadver ookal ben je een behoorlijke kerel, dan nog staat zo’n 44+ ding voor geen meter imo.
Het is ook vaak ff wennen. Als ik paar dagen een groot model om heb gehad, heb ik ff nodig om te wennen aan de kleine diameter.
Geintje. Prachthorloge! Voor mensen met een grote pols weliswaar
Lady like?! … Well; Nil f@cks given!
En voor de “echte mannen”; Jullie weten ook wel wie er uiteindelijk de eindbazen zijn… Maar blijf gerust in ontkenning .
Mooi patina op je wijzerplaat en bandje…
Het ging over kleine diameter horloges, niet om te kleine bandjes toch😉
Het bandje zit niet zo strak hoor. Het is gewoon een enorm oncomfortabel Swatch bandje. Het is net zo’n buigbare lineaal. De reden dat mijn dochter het horloge dus niet meer draagt.
Maar de kleur dan? Maakt dat deze ook niet vrouwelijk?
Vrouwelijke horloges
Echt een topic voor mij.
Na een jaartje of 2 stijf vasthouden aan wat “hoort” voor een man kwam ik al snel op 1 simpele conclusie.
Een horloge moet qua maatvoering passen bij de polsmaat.
Beer van een kerel met 22CM polsen , dan lijkt een DJ 36 al gauw een vrouwen horloge.
Sinds kort ben ik helemaal weg van de AP RO in 34MM.
Feitelijk gezien een dames model , maar op mijn pols gewoon een perfect heren horloge.
Het zelfde model maar dan een roze wijzerplaat en steentjes… dan draag ik hem ook niet.
Een horloge kiezen louter omdat het en icoon is zonder dat je het mooi vindt is stom natuurlijk. Maar als ik moest kiezen tussen 2 gelijken kan het net de doorslag geven een icoon (speedy, tank, sub, Nautilus, RO, etcetc) wordt je niet zomaar, dan heeft het horloge zijn sporen verdiend.
Of zoals Freek de Jonge ooit zei;
“Een mening is net als een erectie, je hebt 'm zo, maar om 'm dan staande te houden…”
Een horloge is vrouwelijk als je haar met de hand op kan winden.