Waarom beginnen de fitties altijd als ik iets te doen heb, verdomme.
Prachtig mannelijk horloge. Anders was het ook een Waterqueen geweest natuurlijk.
Ik ga ff googelen wat aanmatigend betekent
De Patek vind ik ouwelijk.
De 2 andere prachtig
Teveel over mijn voorbeelden en foto’s. Ander foto’s zijn welkom hoor.
Pols maat doet zeker al een hoop maar lug to lug doet ook veel. De nomos orion 35mm bijv is een courant model en voor groot deel van de polsen een prima maat vanwege de lug to lug.
Helemaal mee eens. Daarentegen zijn de nieuwe Rolex subs en gmt ook 40mm maar dragen ze groter vanwege de lugs.
Subgmt had een tijde terug voor +/-10k er een in de aanbieding.
Edit: oeh. Zie nu dat ie zelf op gouden band zat.
Gevonden?
Nee , niet gegoogelt
Dat zeggen ze ook over een rok, huilen, gelakte nagels en make up. En meestal is dat nooit zo een succes
Zou het kunnen dat echte mannen een relatief kleine niche vormen, te klein voor de mainstream?
Ligt er aan in welke kringen je verkeerd dan, ik heb dat nooit gehoord
nou…misschien houden mannen gewoon niet zo van rokken, gelakte nagels en make up bij zichzelf. Dat zou zomaar eens kunnen toch?
Vandaag heb ik geleerd dat Donald Trump geen circulatie in z’n rechter arm en hand heeft.
hoppa, 1 minuutje googelen.
Ieder zijn ding uiteraard, en van mij mag elke vent met een rok en make up op rond lopen, maar ik heb toch het vermoeden dat dit niet echt een hit wordt. Elk jaar zo ongeveer zie je wel weer een item terug komen, maar het lukt niet echt.
Nou krijgen we straks vast weer van Fate 12 A4tjes vol geschiedenis over mannen en rokken, maar iets wat er 900 jaar geleden gedragen werd doet er nu niet toe. 900 jaar geleden deden we wel meer dingen die " iets anders " waren.
Persoonlijk vind ik deze patek en de cartier echt dames horloge. Klein maatje en ronde vormen… De reverso is echt een klassieker, maar in mijn ogen inderdaad wat ouwelijk. Vanaf een jaar of 50 goed draagbaar in mijn optiek, maar niet voor een 30’er. Maar goed, het is natuurlijk allemaal subjectief en smaak
Dat zou inderdaad zomaar eens kunnen. Ik sluit het niet uit.
Evenmin als ik uitsluit dat mannen of sommige mannen er wel van houden.
Maar het ging over al dan niet vrouwelijke en ouwelijke horloges.
De patek is wel aan de vrouwelijke kant tegenwordig maar kan ook zekker door een man woorden gedragen