Na jarenlang een Sub te hebben gehad en de laatste jaren overal waar ik kwam zag ik de Sub soms meerdere malen op een dag. Toen ik de Sub kocht bijna 21 jaar geleden had bijna niemand deze dus toen ik de Sub goed kon verkopen heb ik dit gedaan. Daarna een Seiko Tuna gekocht een zeer mooi horloge maar op dit moment mis ik de click. Zit te denken om de Tuna te verkopen en een DateJust te kopen van Rolex. Pluspunten er zijn vele versies en je ziet dit horloge ook niet zoveel maar hoe zal de verkoopwaarde zich houden als ik er geen klik mee voel net zo goed als de Sub? Ik weet het niet en twijfel? Wat denken jullie? 
Goede keuze. Behoudt zijn waarde ook naar de toekomst toe. Formaat is ook populair voor dames.
Ik heb mijn Sub onlangs ingeruild op een nieuwe DJ en heb daar geen moment spijt van. Ook dit model behoudt zijn waarde. Als dresswatch is DJ wel wat minder sportief dan de Sub en de Tuna maar dat is bewuste een keuze. Op naar de juwelier zou ik zeggen en kijken of je met de DJ een klik hebt. Veel succes!
DJ is prachtig, maar ook die zul je genoeg tegenkomen bij anderen. Klinkt alsof dat een belangrijk criterium is voor je nieuwe aankoop.
Neem dan een DD, dan ik de kans op herhaling veel minder groot. Een mooie vintage is goed te vinden. Een gouden DD op een lederen band vindt ik persoonlijk erg mooi. Helemaal goud is wat heftiger. Maar ja, je leeft maar 1 keer.
Zoooo mooi, stitch!
Prachtig!
Ga je voor een 36mm of 41mm?
Een vintage DJ staat ook al heel lang op mijn verlanglijstje maar ik ben zo bang dat-ie te klein voor me is. Ik vind 40mm al eigenlijk te klein.
Nou schijnt de DJ wel groter te dragen dan zijn 36mm doet vermoeden.
Wat denken jullie? Eerst maar een cheapie hommage proberen met dezelfde diameter? Of toch maar doen en er van leren houden?
Zowel 36 mm als 41mm is te gek;
De enige reden dat ik ze heb verpatst was omdat ik de cash nodig had voor weer een ander klokje. Voordeel van Rolex is dat het waardevast is en dat je dat eigenlijk altijd wel kunt verkopen.
Gr. Roel
Nu enkel nog de poen bij elkaar harken om er eentje aan te schaffen.
stitch Schreef:
DJ is prachtig, maar ook die zul je genoeg
tegenkomen bij anderen. Klinkt alsof dat een
belangrijk criterium is voor je nieuwe aankoop.Neem dan een DD, dan ik de kans op herhaling veel
minder groot. Een mooie vintage is goed te vinden.
Een gouden DD op een lederen band vindt ik
persoonlijk erg mooi. Helemaal goud is wat
heftiger. Maar ja, je leeft maar 1 keer.
Zo fout, doch zo gaaf. Op bruin leer zou ik em erg chique en vol class en stijl vinden.
TheMaestro Schreef:
Een vintage DJ staat ook al heel lang op mijn
verlanglijstje maar ik ben zo bang dat-ie te klein
voor me is.
Hooguit is-ie te klein tussen je oren.
Vahalis Schreef:
TheMaestro Schreef:
Een vintage DJ staat ook al heel lang op mijn
verlanglijstje maar ik ben zo bang dat-ie te
klein
voor me is.Hooguit is-ie te klein tussen je oren.
+1
De tijd dat een horloge “polsvullend” moest zijn, ligt al weer bijna achter ons.
stitch Schreef:
Neem dan een DD, dan ik de kans op herhaling veel
minder groot. Een mooie vintage is goed te vinden.
heftiger. Maar ja, je leeft maar 1 keer.
Ik vind het een heel mooi horloge. Iets te veel goud met deze band, maar inderdaad, op leer is dit hem wel voor mij (tu)
dmc Schreef:
stitch Schreef:
Neem dan een DD, dan ik de kans op herhaling
veel
minder groot. Een mooie vintage is goed te
vinden.
heftiger. Maar ja, je leeft maar 1 keer.Ik vind het een heel mooi horloge. Iets te veel
goud met deze band, maar inderdaad, op leer is dit
hem wel voor mij (tu)
Absoluut waar. Plaatje was helaas van internet, niet van de pols.
Toch wil ik wel eens voor Rolex goud gaan, maar dan op leer. Zoiets als deze 6611 uit 1959. Wonderschoon.

Heb niets tegen kleine klokjes. Maar bij de een staat de 42er gewoon beter. Beetje zoals met de speedy’s de automatic 39mm of de professional 42mm.
En zo nog meer voorbeelden.
Zou het gewoon doen. Bevalt ue niet dan ben je hem meestal zo kwijt.
Ik dacht deze misschien met een andere wijzerplaat maar ik heb me laten vertellen dat Rolex sommige modificaties niet zal accpteren. Is dat zo ?
Maar wat vinden jullie van deze Rolex?
Bleker Schreef:
Ik dacht deze misschien met een andere wijzerplaat
maar ik heb me laten vertellen dat Rolex sommige
modificaties niet zal accpteren. Is dat zo ?
Maar wat vinden jullie van deze Rolex?
vind em te opgepompt. zowel kwa lugs. maar vooral ook de indexen tov de wijzers.
Is een milgaus geen optie? Zie je nog minder…
Mwah… als je al tijfelt over de grootte, zou ik voor een lichte(re) plaat kiezen; die “ogen” wat groter.
Welke vinden jullie het mooiste?
http://www.mijnalbum.nl/Foto-JZP3GK84-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-TPLWMEOV-D.jpg