Wat of wie volgen we op YouTube mbt horloges?

Zelf volg ik o.a. The urban gentry, uhrenratgeber, fortis watches, Amsterdam vintage watches. Ben benieuwd!

4 likes

Ik geloof dat hier al een topic over is…?

Ik volg nog: Bark and Jack, Watchbox, Hodinkee, Teddy Baldassare(?), Watchfinder & Co, Jenni Elle, Worn and Wound, London Watch Collector en Revolution Watch.

1 like

Dacht alleen die van Instagram.

1 like

@ChilleKasper, natuurlijk. :upside_down_face:

5 likes

Niemand. Is dat erg? Ben niet zo’n fan van allerlei hypes en influencers, product placement … sorry, ik ben echt geen fan van Heineken Jasper (@AmsterdamVintageWatches) :wink: en zelfbenoemde kenners heb ik ook een broertje dood aan als ook het zoveelste uitpakfilmpje wat begint met “Hi guys!”.

Kortom, ik ben niet de doelgroep van deze Youtubers. :sunglasses:
Instagram doe ik trouwens ook niet aan en een dansje met TikTok of likes scoren op Facebook, mwah.

10 likes

:wink:

Ik volg: bark and jack, Amsterdam vintage watches, the urban gentry, the time teller, London watch collector, just one more watch, Jimmy split 77, watchfinder, 24hours at a time en tot slot voor de grap nog archie luxury.

Oh en @Chillekasper natuurlijk, dat is een must! :smile:

2 likes

JustBlueFish Watch Reviews. Laatste tijd slaat hij een wat andere weg in merk ik. Vind het niet zoveel meer aan.

1 like

Voor iedereen die opgehokt zit in deze periode. Je steekt er wat van op!

4 likes

Ik volg geen enkel horloge gerelateerd YouTube kanaal meer. Ik ben admin geweest bij 1 van de grootste en het gaat allemaal om de monnies elkaar een hak zetten en smerige spelletjes spelen omdat er niets gegund mag worden.

Soms is er een samenwerkingsverband maar achter de schermen is het een ander verhaal.

Dat geld niet voor elk kanaal natuurlijk, maar het is wel vaak het geval bij de grotere kanalen.

Ik kijk alleen reviews van willekeurige kanalen als ze een horloge bespreken of reviewen die ik interessant vind.

2 likes
3 likes

Waarom geen Theo & Harris :slight_smile:

2 likes

The Time Teller volgde ik maar t wordt met de dag minder interessant om eerlijk te zijn

4 likes

Eens.

2 likes

Ik ben een beetje gestopt met de YouTube kant van horloges. In het begin vond ik het heel leuk om me een beetje te oriënteren in de horloge wereld maar nu ik precies weet wat ik wil heb ik niet echt behoefte meer aan die gasten.

Af en toe heb ik dan wel een specifiek horloge op het oog en dan zoek ik een review maar ik volg niemand meer actief. Ik denk dat het komt omdat ze zo blijven plakken bij de iconen en dan wordt het saai.

Die gozer van the urban gentry heeft mij overigens wel naar Fortis gebracht en daar zal ik eeuwig blij mee zijn, ondanks dat ik het nu een griezel vind :slightly_smiling_face:.

3 likes

Die kende ik nog niet, even opzoeken hoor… :grimacing:

2 likes

CRM Jewelers niet vergeten… leuk informatief kanaal. Veel Rolex, AP, RM en PP. Aanrader

1 like

Christian is een beetje dd Amerikaanse Jasper :joy:

1 like

Deze is goed, maar hij stopte er mee zo te zien.
https://www.youtube.com/channel/UCAElUxzYxyVzJhd5Q0qxnPQ

1 like

Ik volg tegenwoordig dit soort filmpjes. Erg interessant en leerzaam :smirk:

4 likes