Wat of wie volgen we op YouTube mbt horloges?

images
Want dat mag allemaal. :slight_smile: Zitten er bipsen in? Neen. Zit er enige vorm van actie of verhaal in? Neen. Interesseert het mij dat een uiterst middelmatige artiest van IWC houdt? Neen.

3 likes

Ik kijk de meeste wel die hier genoemd worden puur vanwege het feit dat er horloges voorbij komen waar ik anders het bestaan niet van geweten had.

Niemand die Roman Sharf kijkt?

2 likes

Even schaamteloze zelfbevlekking

2 likes

Wat was er aan de hand? Heb ik iets gemist?

Ben van Bark & Jack af. Die verkoopt zijn ziel voor iedereen die hem uitnodigd. Dat bamford shit aanprijzen en de click baits filmpjes posten. Sindsdien lees ik alleen zijn titels voordat ik erop click. Zijn oude videos zijn wel prima.

Jenni. Jenni, jenni leuk om naar te kijken maar brengt voor mij geen nieuw inzicht tot nu toe. Maar je merkt ze is in no time naar 44K abonnees.

Urban gentry ben ik beetje moe van geworden.

Watch advisor geef veel info en ID guy is ook wel leuk
De rest kennen jullie wel.

Ik ook inderdaad, z’n videos worden slechter en slechter …

Die vent maakt leuke video’s. Dat heerlijke accent ook :joy::+1:

Engels kanaal, met name interessant voor de vintage SEIKO sleutelaars.

Oud topic maar wel leuk om te zien of ik nog wat nieuws kan volgen, op youtube volg ik avarage joe (niet de beste maar wel vermakelijk), Swiss Watch Gang, beer and watches, nekkid watchmaker, teddy baldassarre,My Retro Watches, Roman Sharf

1 like

Jeffrey Mc Mahon heeft het enige “horloge” gerelateerde kanaal wat ik nog volg.

Wellicht al genoemd: “Random Rob” is ook wel leuk.
Die heeft van alles, soms micro brand, soms Omega of Rolex ook Seiko en Oris komen voorbij en regelmatig G-Shock’s :slight_smile:
En hij brengt het leuk en informatief.

Nu zit ik niet zoveel op YouTube, maar ik vind het leuk om af en toe naar filmpjes van onze horloge vrienden te kijken, zoals bijvoorbeeld van @Chillekasper, @anon34385602 en natuurlijk van @AmsterdamVintageWatches.

3 likes

Deze was ook wel leuk via fb gezien.
https://fb.watch/8w7iuENGTH/

De nekkid watchmaker is leuk. leuk om te zien hoe een ogenschijnlijk niet te redden horloge wordt opgeknapt.

Op dit moment zijn het voor mij Bark and Jack, TPG, watch Eric, watchfinder, Roman Sharf, London Watch Collector en soms Nico Lennard.

Jenny Elle, David Galill, Paul Thorpe en archie worden vanzelf monotoon. Teddy B heb ik al heel snel weer laten gaan