Wat te doen? #luxeprobleem

Die blijft ook erg mooi!

Moet je zeker doen, maar dat resulteert wel naar budget vehoging!
De Oris is een zeer goede keuze😉

1 like

Niet 1,2,3 mijn eerste keuze:wink:

Dat is meer omdat ik daar geen reet verstand van heb. Bang om een miskoop te doen met een vintage DJ. De DJ heb ik ook meerdere malen bekeken, maar om net genoemde reden niet verder in verdiept.

Pelagos is ook mooi

Dat snap ik. Ik zou Jaap of Ramon ernaar op zoek laten gaan in zo’n geval.

1 like

Inderdaad die is 50mm :pensive:
Even over het hoofd gezien.

Een semi moderne moet wel lukken voor 3.5-4k volgens mij

1 like

De Spring Drive is helemaal “top of the bill”, hierover zijn meerdere filmpjes op You Tube te vinden en de moeite waard om te zien.
Ik heb in het verleden mogen spelen met een Grand Seiko Ananta Spring Drive; de techniek, de afwerking en de loop van de seconde wijzer :heart_eyes:

1 like

Fuck, ik ben klaar.

6 likes

Probeer de zoektocht op het forum te houden.Leg je eventuele aankoop voor aan een forumexpert, dan ben je al een eind.

1 like

Ik vind de Oris 65 een mooie optie, en misschien eens op zoek gaan naar de Movember editie. Combineert de opgelegde indexen van de 42mm met de kleinere case van de 40mm.

Top ding!

Of hij het waard is de Damasko en de Sinn eruit te gooien? Mwah… ik zou eerder de HFLE, de Skx en de Sinn verkopen (dus de low end en de bezelhorloges) en dan heb je nog 2 beaters met je Damasko en je G-Shock.

Ofwel de colt eruit :smiley: maar die is gewoon niet echt mijn smaak.

9 likes

Weet je het zeker? :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Zijn die nog te krijgen dan?

1 like

@cash Succes met het maken van je keuzes (welke verkoop je en wat ga je aanschaffen?) Het is je er niet makkelijker op gemaakt met je uitvraag :grin: Ik ben wel van mening dat je met een Oris een goed, draagbaar, kwalitatief hoogwaardig en dagelijks draagbaar horloge hebt voor een goede prijs.
Een Grand Seiko is in alle opzichten prachtig, maar zou je deze ook dagelijks gaan dragen?

1 like

Alternatief, verkoop je Damasko OF je Sinn. Die andere lekker houden, tophorloges.

En van de opbrengst verander je je Speedy van een gewone Moonwatch in een Panda :see_no_evil::sunglasses:

6 likes

Het wordt er niet makkelijker op inderdaad, maar dat hoeft ook niet perse. Leuk om de verschillende meningen te lezen:ok_hand: De Oris is zeker een kanshebber! Grand Seiko nooit in verdiept eigenlijk. Ga ik eens doen…

3 likes

Maar je wilt wel eens wat hé:wink:

2 likes

Optie 2. En dan een Omega Seamaster 300m Ceramic/Seamaster Planet Ocean, Tudor Black Bay Heritage, Breitling Superocean II of IWC Ingenieur erin :grin::+1:.

1 like

Verdiep je maar eens in “Grand Seiko”; is wel een aanslag op je budget :grin:

1 like