Wat te doen? #luxeprobleem

Rolex 114300 Grey dail, SKX-mod, HFLE18

2 likes

Mooi lijstje! De BB en de SOH zijn te groot voor me. IWC weet ik eerlijk gezegd niet…

En dan de Speedy ook weg? No way!

1 like

Wel een fantastisch mooi horloge! Ook al eens gepast, maar met de ideeën van nu wellicht boven budget.

Probeer m op leer…persoonlijk vond ik die stalen band de kast teniet doen maar da’s n kwestie van smaak

1 like

Ik zou voor optie 2 gaan en een tudor bb of pelagos kopen (niet retail)

2 likes

Optie twee en koop een IWC Aquatimer Chrono (42mm x 49mm, used)

20

2 likes

Weet je dat zeker? Al eens gepast?
BB is 41mm en SOH is er in 42mm.

1 like

Klopt, alleen l2l groter dan 48 mm. Dan steken de lugs een beetje buiten mijn pols. Maar ik zal de BB eens passen. Misschien valt het mee inderdaad.

1 like

Mooi horloge! Ik heb dan wel 2 chrono’s, en dat is niet de bedoeling. De Speedy gaat niet weg namelijk

Breitling eruit zou mijn keuze zijn. Voor dagelijks gebruik heb je al keuze zat trouwens.

1 like

Wat ik zou doen? Alles er uit! Opzoek gaan naar een stepped dial Speedy en wat leuke vintage Seikotjes kopen. :joy::+1: Oh wacht, geen vintage, geen Seiko, minimaal 100m en geschikt voor dagelijk gebruik.

De SKX, Sinn en Colt zitten allemaal wel een beetje in elkaars vaarwater dus daar zou ik er sowieso een van weg doen.

Optie 2.

De Damasko aan mij verkopen en een planet ocean met 8800 kaliber aanschaffen :wink:

1 like

De Speedmaster is een blijver😉

Achter in de rij aansluiten graag… :wink:

Dat is zeker een optie als ik voor optie 2 kies!

Ik denk persoonlijk dat ik Optie 1 en dan n Oris 65 blue dial zou doen.

1 like

Als je goed op let is de Diver '65 Blue42mm goed te scoren voor rond de €1100,-
Dan hoef je er ook geen 2 horloges voor te lozen. Of een goedkopere & 1 duurdere.

Diver 65 BLUE komt hier ZEKER terug.
Wel op staal, dat maakt hem helemaal af.

1 like

De Oris 65 is zeker een optie, en gezien het feit dat er meerdere mensen hem aandragen kan het niet anders dan dat het een topper is. Ik ga 'm proberen binnenkort. Iemand een idee of een 40 mm veel kleiner draagt dan de 42? Iemand hier ervaring mee, en beide om gehad?

1 like

Aan jou om het te beoordelen. :wink:

3 likes