Wat te doen? #luxeprobleem

Ik denk dat @RobinH ze ook alletwee gehad heeft? Ik kan je absoluut de 40mm aanraden, draagt meer dan groot genoeg met zn 48mm L2L.

Enige nadeel vind ik de kroon, die voelt iets wiebelig en minder solide aan ivm bv mijn Tudor of mijn IWC. Maar dat is een andere prijsklasse natuurlijk :blush:

Edit: dat saffier maakt het wel helemaal goed! Zeker eens passen. En misschien direct ook even de Chronoris passen, nog zo’n geslaagde retro.

5 likes

Getuige de foto’s van Jasper en Erik hierboven, en alle andere plaatjes van de 65 die hier regelmatig voorbijkomen (laatst nog de NA van Harry @Klokkengek ), denk ik dat het eentje is die hoog op jouw lijstje zou moeten staan idd. Werkelijk een prachtig model :ok_hand:

4 likes

Ik zou zelf de Breitling, speedy en G-shock weg doen en er een gekleed sport horloge bij kopen. Dan heb je toch een beater, een chrono, een aviation horloge en een allrounder.

Denk aan Nomos Ahoi, rolex op of dj of een Railmaster.

Dure duikers zijn voor mij belachelijk, omdat de bestaansreden van duik horloges de notie van exclusiviteit uitsluit.

Ik heb ze allemaal gehad, ook de echte vintage.

1 like

Ik kan de Oris Divers 65 in 40 mm van harte aanbevelen aan @cash . Ik ben al ruim 20 jaar een echte Oris liefhebber. Ook met deze duiker hebben ze weer een prachtig horloge in de markt gezet. Mijn polsen zijn minstens 20,5 cm in omtrek en de 40 mm draagt daarop keurig.:slightly_smiling_face::+1:

2 likes

Heel mooi! Mijn polsje is 16,5 dus zal de 40 mm een betere keus zijn denk ik!

3 likes

Dat is een blijver. Gaat nooit meer weg😉 niet zo gecharmeerd van de Ahoy. Ik weet dat jij 'm hebt, maar hij doet mij niet zoveel.

Ik denk dat die 40 mm jou inderdaad prima zou staan. Fantastisch horloge, zeker in zijn prijsklasse! Succes! :+1::slightly_smiling_face:

Mocht je hier in de buurt wonen (Nijmegen), dan ben je van harte welkom om die van mij eens te passen. Die komt overigens niet te koop! :smiley:

1 like

Ik zou er wat zwart uitgooien en meer kleur erin met een blauwe duiker.

Dan kan inderdaad deze beauty zijn
https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/optimized/4X/3/4/1/34150d2d752005372e93e7634f8ae22afd4c6038_1_666x500.jpg

Maar ook deze voor optie 2
http://i1225.photobucket.com/albums/ee391/ErikSzper/Omega%20NEW/IMG_9906_zpsmezna27m.jpg

6 likes

Zeker de Omega !

1 like

Dan zeker!

Maar ga dan voor de Movember.:wink:

2 likes

Eens! :ok_hand:

1 like

Dat dus… en daar staal op​:heart_eyes::+1:

2 likes

Maar het idee is om de knip dicht te houden. Dus ook bij optie Oris zal er nog een horloge weg moeten🤔 Sinn en Breitling voor een Omega smpc(blauw) ook een hele mooie optie

1 like

Mooi luxe probleem.
Een DJ erbij lijkt me een mooie aanvulling.
Zeker op een wat dunnere pols.
Succes !

1 like

Zeker mooi een DJ, maar die is alleen haalbaar nu als Vintage een optie zou zijn. Maar liever niet😉

1 like

Zeker! Alleen zou ik dan wachten wat Basel 2018 brengt… wie weet iets van update aan de smpc, want 2019 wordt weer een Speedy jaar (50 jaar Apollo 11). Je weet maar nooit :blush:

1 like

Goed tip! Alleen is wachten niet mijn sterkste kant🤣

1 like

Van niemand hier vrees ik :joy:

1 like

Oeps ik dacht dat dit ook de discussie was over de Chronoris. Maar het ging over de 65.

Ik heb inderdaad ook beiden gehad, maar niet de vintage.
De 40 mm zou ik heeeeel graag nog een keer terug kopen, maar daarvoor mis ik de financien. Ik zou dan graag de zwarte variant nemen met het blauwe accent.

2 likes