Wat te doen met een miljoen?

Dat is dus feitelijk onjuist, data wordt wel degelijk verhandeld tussen partijen :no_mouth:
Niet dat dat maar ook enigzins on-topic is :joy:

3 likes

Had het beter moeten formuleren. Helaas gebeurt dat wel maar businessmodel is niet de info verkopen maar de info gebruiken om advertenties te verkopen.

Anyhow, zeker off topic :slight_smile:

4 likes

The social dilemma op netflix gaat hier goed op in, daar sluit Japser’s uitleg goed bij aan, of andersom!

1 like

Dus der valle wel knake te make met klokke?

4 likes

https://static.wixstatic.com/media/f3fba7_24e96d960c12444f8d3b6d502af640ab~mv2.png/v1/fill/w_500,h_500,al_c,q_90,usm_0.66_1.00_0.01/f3fba7_24e96d960c12444f8d3b6d502af640ab~mv2.webp

haha :slight_smile:

Eh nee maar ze kunnen wel een allergische reactie oproepen.
Zoals bij :

Dagdagelijks
Vegan
Radler
Muntthee
Latte Macchiato
Klimaatneutraal

Sorry ik draaf door


5 likes

Dan had in dit “wetenschappelijk artikel” moeten staan: " Als iemand voor 1 mln aan horloges bij mij koopt, mag deze persoon er van uitgaan dat de waarde van zijn horloges over 10 jaar het dubbele is geworden " toch?
:wink:

Dan had in dit “wetenschappelijk artikel” moeten staan: " Als iemand voor 1 mln aan horloges bij mij koopt, mag deze persoon er van uitgaan dat de waarde van zijn horloges over 10 jaar het dubbele is geworden " toch?
:wink:

Wat te doen met een miljoen? Mocht er eentje uit de lucht komen vallen zou ik een oude rammelbak op de kop tikken om elke dag mee van en naar de uni te sjezen, een hele mooie geelgouden DayDate met lapis plaat kopen en daarna direct Van Lanschot bellen om de overige centjes te verveelvoudigen. Verder zou ik maximaal aan de spreekwoordelijke tiet van Ome Duo blijven hangen en overwegen om een jaar of twee extra aan mijn bachelor te plakken. Gewoon om nog een beetje langer op geheel onverantwoorde doch excuseerbare wijze keihard pils in mijn nek te kunnen lazeren.
Vakantiehuis in Heidelberg, here I come!

4 likes

Hoe doen die dat dan?

Precies dit :ok_hand:t4::ok_hand:t4:

3 likes

Met plotseling een miljoen op m’n bankrekening, moet ik alleen nog even een laatste zakelijk dingetje afhandelen. :tada::+1:

Scheiden van je partner?

1 like

Nee, die mag dan mee, heel graag zelfs. :heart_eyes:

3 likes

Die kopen er Rolexen van.

6 likes

Staan die al zolang op de wachtlijst dan?

4 likes

ftfy

1 like

Die zijn de wachtlijst. :sunglasses:

3 likes

Fijn om te horen dat je met een miljoen op de bank gewoon bier gaat zitten zuipen van ons belastinggeld.
Jij komt er wel.:+1:

3 likes

Als ik dat wist hoefde ik ze niet te bellen :wink: