Wat te verwachten van Gassan Schiphol

Ik had gehoopt naast de BTW nog extra korting te kunnen bedingen :grimacing: Maar waarschijnlijk is alleen de BTW de korting dus. Ik kijk wel. Ik ben morgen op Schiphol voor een Europese vlucht en kan even kijken wat er ligt. Over 1,5 week heb ik een vlucht buiten Europa.

1 like

Stevige SKX prijzenā€¦

Ken alle typenummers en namen (nog) niet, maar 745,- en 909,- ā€¦ is dit iets speciaal???

dat zijn geen skxā€™en :smiley:

Ik snap niet dat je je horloges met een net niet goed gedraaide bezel in de vitrine zet. Dat getuigt van weinig echte aandacht voor wat je doet.

1 like

skx009 en 007 ā‚¬314,-ā€¦

Herken voor 380,- een turtle, maar de rest weet ik niet.

Onderste 2 zijn SBDC061. Prachtige Seikos overigens

Een Subhart misschienā€¦?

Nu op schipholā€¦ Gassan gaat over 30 mins openā€¦ tatataaa.

2 likes

Niet de moeite waard :joy::joy:

8 likes

Kleine toevoeging, als je via T1 (Schengen) vliegt, maar eindbestemming is buiten EU, krijg je bij Gassan wel korting. Ik was er gisteren om via Parijs naar Tel Aviv te vliegen. Helaas lagen er maar een paar Rolexen en allemaal goud. Dus hopelijk ligt er van het weekend iets in de boutique in T2, maar vandaag een email gehad dat er sowieso geen stalen Datejust ligt. Voorlopig geen voorraad en klaarleggen doen ze sinds 1 januari niet meer aan.

Staat op faktuur Gassan bij aankoop horloge : 17% korting en dan vervolgens onder aan de streep bedrag met incl. VAT?

Wil er een BB58 bestellen, maar zit even met het feit dat ik geen zin heb in gezeur bij Douane. Als bovenstaand le het geval is heb je nooit gezeur toch?

Kom ik bij terugkomst op AMS ook nog bij Gassan? Of veroordeeld horloge op te halen als ik vertrek van AMS.

Alvast dankšŸ‘šŸ»

Je kan bij terugkomst ook kopen met je retour boardingpass. Bij Schengen vluchten leggen ze m klaar voor als je terugkomt. Indien je bij vertrek koopt.

:+1:t2:

Weet jij toevallig ook hoe het zit met btw of korting op aankoopbon?

Ligt er aan wat je wil kopen. Buiten EU en Schengen btw korting en binnen Schengen korting op de meeste modellen. Ik zou zelfs alle modellen kunnen zeggen, want de Rolex modellen waar je korting op wil, liggen er toch niet.
En wat je koopt op Schiphol kan je zonder extra kosten weer invoeren in Nederland.
Maar er is een heel topic hier over.
https://www.horlogeforum.nl/t/voorraadmodellen-rolex-schiphol/86477?u=cdg

Tudor BB58, vandaag al contact over gehad. Kan ik vooraf al per email bestellen bij hen. Indien horloge binnen is maar nog enige tijd duurt voor bezoek luchthaven vragen ze aanbetaling van 20% dan houden ze hem voor mij vast.

Enige waar is dus mee zit is dat ik geen gezeir wil.

Dus op zich zou enkeltje dusseldorf-amsterdam kunnen, horloge oppikken bij Gassan, door douane en lekker door naar huis, zonder gezeur bij Douane.

Kan je net zo goed naar Gassan of S&C in Amsterdam kunnen gaan en korting vragen.

1 like

Doneā€¦ Komen bij lange na niet in de buurt met de prijs die Gassan Schiphol aan mij heeft doorgegevenā€¦

Dan zou ik beter leren onderhandelen. :stuck_out_tongue_winking_eye:
Als je binnen Schengen vliegt zijn de prijzen gelijk aan de winkel op de dam.
Buiten Schengen is het een iets ander verhaal.

Voor alle merken buiten Rolex krijg je de ouderwetse korting bij beide plaatsen, toch? Waarschijnlijk heb je op de andere merken wel wat onderhandelingsruimte in de gewone winkel, maar misschien is dat ook op schiphol mogelijk.

Dat maakt geen verschil.
Alleen op Rolex krijg je het niet meer
Maar een willekeurige Gassan winkel bellen en korting vragen werkt niet.