Wat te verwachten van Gassan Schiphol

Ik vlieg relatief vaak naar het buitenland. Nu krijg je bij Gassan na de security check BTW korting (1-1/1.21=17.4%), dus dat trekt mijn interesse.

Wat kan ik verwachten daar. Hebben ze bijvoorbeeld een submariner op voorraad?

Dank,

G

Als ze die hebben is die binnen heel korte tijd weg. Ze hebben heel weinig courants en qua staal. Er is een heel topic over :wink:

1 like

Ik had dit reeds gelezen, maar vond niet echt het antwoord

Voorraad lijkt nogal sterk te wisselen!
https://www.horlogeforum.nl/t/voorraadmodellen-rolex-schiphol/86477

Dat komt omdat alles zo weg is. Mijn ervaring betreft Rolexen aldaar is dat dj’s en bicolor modellen er geregeld liggen, de rest niet :stuck_out_tongue:.

1 like

Vaak een kijkje nemen bij Gassan. Tot je een keer geluk hebt en de sub er ligt :sunglasses:

Een heel topic met al je antwoorden:

De samenvatting: je moet geluk hebben…geen pijl op te trekken. Tegen de tijd dat iemand hier iets over de vooraad post is het oud nieuws en achterhaald…

Slotje??

tja

ga er maar niet van uit dat je een ss model zal vinden daar… Maar het ZOU wel kunnen. Mochten ze er liggen zijn ze binnen no time verkocht. Ik zie er vrijwel altijd goud-kleurige modellen liggen en de modellen waar toch al wel wat korting op te krijgen valt.

Vandaag was er een zwarte Daytona

2 likes

Je kan gewoon bellen naar het hoofdkantoor. Dit had ik gedaan voordat ik op vakantie ging toen ik een specifiek model zocht. Die hadden ze toen op voorraad en was ook keurig apart gehouden bij de vestiging op schiphol.

meegenomen neem ik aan:P ?

Wel, gewoon ff bellen. Indien op voorraad in centraal magazijn of andere Gassan winkel komt eea ‘op zicht’ naar Schiphol en in de juiste winkel bij je vertrekhal. Zeer nette service!
Persoonlijk heb ik er wel een probleem mee om bij bestemmingen buiten de EU de doos, omdoos etc. mee te moeten nemen. Achteraf afhalen of toesturen is geen optie. Als handbagage en bij een week zakenreis VS met collega’s vind ik dit niet plezierig. Bij vluchten binnen EU nu de optie om eea bij aankomst weer op te halen. Werkt voor mij beter. Helaas dus niet intercontinentaal.

bij wat voor merk? niet Rolex?

Ja… maar dit geldt toch niet voor ROLEX modellen? Wel voor breitling etc…

Zeker wel. Mijn vraag ging over een Rolex OP. ‘Tuurlijk entry level maar wel een Rolex. Mogelijk dat voor zeldzamere of (nog) duurdere modellen andere spelregels gelden. Ik was in elk geval zeer tevreden met de geboden service.

zou kunnen ja, ze hadden het idd over stalen sport modellen / professionals toen.

Ik vlieg binnenkort buiten Europa. Met Gassan contact gehad aangaande een Rolex. Netjes antwoord gekregen. Echter je krijgt geen enkele informatie over de voorraad, of het specifieke model wat je wilt kopen. Dus het blijft zeer lastig om je favorite horloge te kopen.

Het is ook altijd wat :sunglasses:

2 likes

Ja, ik denk dat als is de kans zeer klein dat het horloge aanwezig is, er wellicht een pinstoring is.:joy:

1 like