Wat te verwachten van Gassan Schiphol

Vandaag langs Gassan geweest vertrekhal 2.
Geen submasters of iets dergelijks. Behalve… 1 submaster. Blauwe plaat. Te hoog gegrepen voor mij.

Submaster? Toe maar!

5 likes

Zou dat Steinhart zijn??!??

1 like

Ik denk dat je je sowieso nog even goed in moet lezen wanneer je termen als “Submaster” gebruikt.

Man man man man man man man… het is ook @Altijdwat

10 likes

Je ziet ze steeds minder he

8 likes

Vertrekhal 3 moet je hebben. Daar liggen de koopjes. Amateur. :joy:

1 like

Als je deze 2 hard genoeg tegen mekaar aan klatst wordt het een Submaster:

20 likes

Terwijl je wordt doodgegooid met de seamariners!

12 likes

Hier op de zaak ook niet normaal…

1 like

Zou idd wel een wonder zijn…dat er ineens een Submaster in de Rolex vitrine ligt.
Wel gelijk kopen dan want dan ben je de eerste :+1:

1 like

Semen, was het toch?

1 like

Ik geef dit topic even een schopje. Wat is de korting die je ongeveer kunt verwachten bij Gassan op Schiphol? Ik vlieg over 1,5 week weer namelijk.

1 like

Hangt er vanaf welk merk en waar je heen vliegt. Blijf je binnen Europa en wil je een Rolex kopen dan nul korting. Bovendien vind je er tegenwoordig bitter weinig Rolex voorraad. Op andere merken krijg je ongeveer 20% korting. De prijzen in de etalage zijn de netto prijzen.

1 like

Nee, ik zou eventueel een Tag Heuer mee willen nemen buiten Europa. Geen Rolex.

Vorig jaar 5x geweest, nul sportmodellen…zelfs geen datejust op jubilee…alles op oyster…

1 like

Dan kan je rekenen op de BTW korting. Maar dan moet je wel officieel het horloge invoeren wanneer je weer terugkomt. Althans volgens de belastingwet. Leuker kunnen ze het niet maken.

1 like

Ik woon niet in Nederland :desert_island:

1 like

Dus niet.

"Nieuwe informatie is dat sinds een gerechtelijke uitspraak in 2009 Nederlanders die achter de paspoortcontrole op Schiphol een product kopen, dit niet hoeven aan te geven bij terugkomst in Nederland. Daarvoor geldt een vrijstelling van belasting. Je kan dus dure spullen op Schiphol bij See Buy Fly kopen zonder dat je daarover nog eens belasting moet betalen als je weer in Nederland aankomt. Je moet dan wel een aankoopbon hebben.

‘Een reiziger die voorafgaand aan zijn reis naar het buitenland goederen koopt in de tax free winkels op Schiphol, hoeft deze na terugkomst in Nederland niet aan te geven bij de Douane. Er wordt van uitgegaan dat voor deze goederen belasting is betaald. De goederen hoeven dan ook niet meegeteld te worden in de vrijstelling van € 430. Reizigers moeten wel kunnen aantonen dat zij de goederen op de luchthaven gekocht hebben. De Douane hanteert deze werkwijze al sinds een uitspraak van de rechter in 2009 over een camera die in taxfree zaak op Schiphol was gekocht.’

6 likes

Aha, dat wist ik dus niet. Goed om weten, bedankt!

2 likes

Die 17% krijg je ook bij een AD, misschien nog wel meer.
Ik zou voor je terug vliegt het eerst even daar proberen :+1:

2 likes