Ik ben zó voorzichtig: ik zeg tegen iedereen dat ik Casioās verzamel.
Ik krijg hoofdpijn van deze stelling. Waarom analoog tussen mechanisch en Quartz plaatsen? Zowel een mechanisch als een Quartz horloge kunnen analoog zijn.
Hallo. Man of vrouw-----> niet meer keuzes.
Bekrompen ben jij zeg, er is zoveel meer dan man en vrouw. (Zeggen ze)
Ik ben een, moeten ze nog een naam voor verzinnen.
Wetenschappelijk wonder .
Ik verzamel?
Grassprietenā¦meer is beterā¦kei mooi.
Hoe oud ik ben is mijn zaak⦠straks val ik in jou doelgroep en ga je.mij voorstellen toe sturenā¦
Heb het al druk genoeg.
De waarde van.mijn verzameling is totaal onbekend. Hou ik mij niet mee bezig.
Volgens mij bedoel je het topic goed.
Maar je stelt vragen waarvan de antwoorden online zo goed als nooit benoemd worden.
Op naar het volgende topic, of wil je eerst mijn BSN nog even weten?
Dat doe ik dan ook niet.
Rustig maar.
En meteen weet het algoritme me te vinden. Spooky.
Zo spreek je the King niet aan jochie⦠stout
Ik maak me niet zo snel druk, ontdek je vanzelf als je hier wat langer rondzwerven doet.
Mij āhet wetenschappelijk wonderā maak je niet gek.
Have fun alhier
Er zit gewoon ook een raderwerkje in hoor! = mechanisch. Het is een mechanisme. ![]()
Dat is idd een heel vage vraag. Ik heb ook al eens een ongenode gast binnen gehad. Dat was een dure grap. Gebeurt me geen tweede keer. Zelf al een paar keer het alarm getriggerd en je weet echt niet meer wat onder of boven is.
Voornamelijk Quartzā¦
![]()
Dat zou inderdaad wel heel gaaf zijn
En onbetaalbaar, denk ik
Dus maar effe niet posten als je hem gevonden hebt. ![]()
Calling mr. Alexander Shorokhoff. ![]()
Hmmm
De klok linksboven in je scherm
is digitaal.
Beste Stinky, ik kom nu pas dit topic tegen dus wil je bij deze welkom heten ![]()
Moet wel eerlijk zijn en vind dat je nogal veel vraagt wat niet echt de bedoeling is neem ik aan. Kan je wel persoonlijk een antwoord geven, tenminste voor wat ik kwijt wil.
Laat ik beginnen dat alles wat je in je poll benoemt in mijn verzameling zit, heb gewoon een paar horloges die ik mooi vind. De waarde is totaal niet interessant vind ik, je vind iets mooi of niet Denk dat ik met een gok zeker wel op een waarde van ongeveer wel zoān 300 euries zit, kan je daar wat mee. Niet dus, niet relevant dus! Mijn vrouw denkt dat ik een man ben, geen idee of ze daar een goede kijk op heeft. Durf wel te zeggen dat ik een oude knar ben en daarbij ook nog eens een kneus. Geen idee wat voor uurwerken in de horloges zitten, maak ze ook niet open zoals bekend bij velen hier
.
Kan je wel zeggen dat er ongeveer 27000 leden op het forum ingeschreven zijn, zegt ook verder niet. Er zijn leden die alleen maar lezen en zelden een horloge posten. Daarnaast heb je ook frequente schrijvers die ook vaak en soms dagelijks posten. Zal een fractie zijn van de 27000 leden, dus daar heb je ook niets aan.
Maar je bent nieuw op het hf, dus zal je een beetje moeten wennen hoe we hier met elkaar omgaan. Dus mijn advies, ga veel topics lezen, post regelmatig een mooi horloge en leer van de andere leden. Veel is al besproken hierboven maar er is nog veel meer te beleven op dit leuke forum. Zeker als je een promotie krijgt naar TL-2, maar dan moet je wel actief zijn. Zelf kijk ik altijd esthetisch naar horloges, kan ook niet anders want ik ben een sloper dus maak geen 1 horloge open. Laat mij voorlichten door de kenners die dat wel doen en geloof mij, die zijn er zat. Neem aan dat je nu genoeg van mij weet. Ga gewoon lekker aan de slag op het hf en je zult er een hoop plezier aan beleven.
Fijne kerstdagen en een goed uiteinde en veel tijd om te lezen en te posten op het hf
![]()
edit: neem vooral iedere week een kijkje bij het topic themaweken horloges, kan je wellicht ook aan meedoen ![]()
![]()
Jij bent toch zoān ongelooflijk brede gespierde reus?
Ik verzamel niks, ik heb enkel een paar horloges.
U zei?
![]()