Wat vind je niet mooi aan een horloge?

Zoiets? :thinking:

6 likes

M’n oogballen bloedden al bij het horloge zelf, dus ruim voor ik die veters met schedels zag, maar inderdaad dat ja. :smirk: Je doet me aan m’n broer denken. :+1::blush:

4 likes

In mijn absolute onwetendheid over je broer en je familiebanden neem ik dit als een compliment; waarvoor dank :blush: :sweat_smile:

1 like

Het is een beste vent. Er zijn wel erger vergelijkingen. :smirk: Ik zal hem weer eens bellen, nu ik er bij nadenk.

1 like

Yep, daar hebben we de winnaar. Mein Gott.

image

1 like

Horloges van designer merken, denk aan vercase, gucci of hugo boss. Ze hebben geen ervaring met horloges, maar kopen ze goed in plakken hun naam er op en verkopen het voor het zelfde geld van een goede Seiko of Tissot. Echte oplichterij.

5 likes

Volgens mij is het een micro brand dat Invicta hommages maakt…

Samenvatting van dit topic

8 likes

Hey, dus als ik het goed heb, zou deze wel kunnen passen bij jouw smaak :sweat_smile:

Ik ben het bijna overal wel mee eens ook.
Meest lelijk vind ik rubber banden waar je een end link voor nodig hebt. Bijvoorbeeld deze

:nauseated_face::face_vomiting:

Dit doet mij aan de jaren 90 Thundrdome posters/cd hoesjes denken.

1 like

Dit doet ook zo’n pijn aan mijn ogen

2 likes

Die Vertex doet het erg goed voor me. :slight_smile:

Als je het nummer van Tina Turner bedoelt voor Mad Max III, misschien. :slight_smile:

eensch.

1 like

Ik mis op het eerste gezicht de datumlens op de 3… :sunglasses:

Lelijk he, die kast bij die mooie rubberen band. :upside_down_face:

We blijken het wel vaker in grote lijnen eens.

2 likes

Mogen deze foto’s eigenlijk zonder waarschuwing vooraf überhaupt getoond worden hier? :dizzy_face:

Ik denk dat ik slachtofferhulp ga inschakelen.

2 likes

Zijn die Oris bezels niet juist coin edge? Net als bij Hanhart? Ik heb het over de Oris pointer date. :blush: Maar vermakelijk om je toevoegingen te lezen. :+1::+1:

1 like

Ik hou niet van grote kronen die in mijn pols drukken. Één en al plastic wat heel grof en groot gemaakt is.
En ik hou niet van horloges met allerlei Marvel thema’s

Mijn grailwatch is een groene Daytona. Ondanks dat ik helemaal weg ben van deze variant, blijf ik het jammer vinden dat deze geen keramische bezel heeft.

Toch wel mooi contrast

1 like

… Ehm… Die is echt heel mooi. Die mooie diepgroene kleur. Net een donkere groene zee waar je de diepte niet kunt zien.