Klopt en de normale Planet Ocean heeft hem ook niet.
Die is ook dikker dan de door @Fate_Amenable_To_Change geadviseerde 13 mm, toch?
Zo normaal is die ānormale planet oceanā dus niet. Een extremiteit is het!
16,5mm de PO 600. Niet normaal. Al helemaal niet in het 39,5mm model.
Maar Squale 101 Atmos doet 1010 meter waterdichtheid, 44mm breed en 14mm dik. Mijn eigen 50 Atmos doet een skere 500m WR, maar wel met een kasthoogte van 13mm. Ik zou eieren voor mān geld kiezen een een draagbaar horloge pakken. Zonder heliumventiel, overigens. Omdat dat kan.
Daās trouwens geen kwestie van mooi vinden, want ik vind de PO 600 zeker niet lelijk. Maar beter nog is de Seamaster 300 Broad Arrow. 13,75mm hoog, geen pukkel, geen golfjes⦠Prachtig.
Ik ben benieuwd welke mens, met een fles perslucht, tot zulke dieptes kan gerakenā¦
Volgens mij is die bedoeld voor onderzeeƫrs.
Er kunnen niet genoeg POSITIVOāS op ons forum zijn⦠dank voor je kleurrijke bloemlezingā¦
In de 39.5 zit het 8800 uurwerk en niet de 8900. Is dus ook 2mm dunner.
Heerlijk om te lezen dat we allemaal verschillend zijn, dat maakt dit forum zo leuk. Iedereen zijn eigen smaak en toch genieten we allemaal van horloges
Als ik niet in 1 oogopslag kan zien hoe laat het is dan hoeft het niet meer. Zie
Flessenopenerā¦
Ik vind sommige horloges niet mooi als de wijzers in bepaalde richtingen staan. 10:10, 13:50, 8:20, 4:40 is meestal esthetisch wel mooi. Maar bijvoorbeeld 11:00, 12:05, 6:05 , kunnen het echt lelijk maken. Zeker als er verder niet veel gebeurd, op een te cleane dial. Daarom ben ik juist wƩl fan van een datum. En ben ik van mening dat tekst niet perse een slechts ding is.
Van die zichtbare schroeven aan de voorkant š¤¦
- Crosshairs in welke vorm dan ook.
- Afgekapte cijfers.
- Schroefjes op de voorkant. De Cartier Santos uitgezonderd.
Ja zeker weten anders had ik wss al lang een Damasko da gehad
Al vind ik afgekapte cijfers nog erger
Ik kan me helemaal in deze lijst vinden, m.u.v. milanese straps want die draag en zie ik graag als ze van een goed fabrikaat zijn.
Ik vind overigens een wijzerplaat met zowel romeinse als gewone cijfers nog een graadje erger, maar gelukkig maakt Nomos ook beeldschone horloges.
Heeft iemand al gezegd āmits goed uitgevoerdā?
Bij dezeā¦
Alles. Mits goed uitgevoerd.
Met uitzondering van LEXROLEXROLEXROLEXROLEXROLEXROLEXROLEXRO op de charter ring. Sterf.
Is dat een horlogemerk?