Wat vind jij een mooi horloge? maar zou je niet dragen/kopen

Als ik het mooi vind draag ik het. Zo makkelijk is het.

En of dat nu contrasteert met m’n stijl of juist niet, dat lossen we dan wel weer op.

8 likes

Van der Klaauw horloges. Schitterend, maar mij te klassiek en zit in een te hoge prijscategorie.

3 likes

Deze heb ik altijd erg mooi gevonden maar ik zou hem nooit kopen/dragen.

5 likes

Laat me raden: veel te flashy?

1 like

Ja veel te opvallend, en ik denk dat mensen ook al snel een oordeel over je vellen met zo’n klok om.

1 like

Ik zou me ook ongemakkelijk voelen met zo’n sub. Ook vanwege het risico om beroofd te worden. Zou voor de polisie het perfecte lokhorloge zijn.

1 like

Een mooie Rolex Sub, maar het publiek dat daar mee loopt…:astonished:

7 likes

Een Marinemaster, fantastisch horloge maar helaas veel te groot voor mijn polsjes.

2 likes

Helaas voor geldt dat voor veel (reissue) duikers van Seiko… :sob:

1 like

Precies deze en met dezelfde reden koop ik hem niet.

1 like

Ik heb ook smalle polsjes (16), maar ik heb nooit problemen gehad met de Seiko Monsters. Vooral de oranje werd door de geinteresseerde jeugd cool gevonden.

Met 42/43 case size en 48 mm lug to lug zijn monsters ook prima voor mijn pols (16,5). Veel ander seiko spul ziet er met 44 case veel groter uit (door verhouding bezel/ wijzerplaat) en heeft lug to lug 50+ mm :grimacing:

Deze Oris bc4 chrono. Gehad en verkocht. Veel te zwaar, zeker op stalen bracelet.

Ik heb wel geleerd dat zwaarder dan 150 gram horloge inclusief band voor mij een no go is.

1 like

Echt zo ontzettend prachtig.
Maar ver boven mijn psychologische prijs voor een horloge.
Dus helaas gaat dat nooit gebeuren , gaat gewoon de grens ver voorbij.

Boehoe

Dan deze nog


Oorzaak, eigenaar ene @HanDavinci verkoopt hem niet… flauw maar goed.

6 likes

Ik ga hem ook niet verkopen, maar weggeven. Flauw hè?

On topic:

Platinum Day-Date

1675/8 Concorde

Dit vind ik hele mooie horloges, maar ik ga ze niet kopen.

3 likes

Seiko Sumo; mooi om te zien maar niet om mijn pols; te groot.

1 like

Auw!. Nee niet flauw maar ronduit gemeen!
En erg nobel ook nog eens…

Dan wacht ik tot je DJ de verkoop in gaat.
Want eerlijk is eerlijk , er is geen mooiere DJ.
Al gaat die ook over de eerder genoemde psychologische grens heen. Maar minder ver dan de breitbling.
Nee,ja,nee,ja,nee,ja enz enz

1 like

Alle goudkleurige horloges, Metaal gekleurd goud vind ik sws niks en echt goud vind ik mezelf iets te jong voor.

2 likes

Niets zo stijlvol als een vintage Omega of Rolex DJ.
Maar 35/36mm kan écht niet met dikke polsen…
Als er eens een betaalbare Omega ‘Jumbo’ op mijn pad komt sla ik toe, die zijn 38mm.

1 like

Eens. Samen met de DSOTM. Als een van deze 4k zou kosten, zou ik de grootte overigens wel voor lief nemen. Geldt ook voor de PAM 372.

Heel mooi!

4 likes