Voor mn gevoel krijgt de nieuwe Tudor Royal maar weinig aandacht. Wat vinden de kenners hier er van?
Ik heb een mooie Tudor Prince Date-Day (referentie 76214) met wit/zilveren “linnen dial”. Ben al een tijdje in the market voor een toevoeging met blauwe dial, en hoopte eigenlijk dat Rolex de “oude” blauw weer zou introduceren voor de OP (zeg maar de “2024 kleur”, donkerblauw met sunburst). Helaas niet gebeurd. Ik vind het huidige matte blauw wel mooi, maar meer een mode-kleur dan tijdloos.
En nu heeft Tudor de Royal in precies dat mooie diepe donkerblauw uitgevoerd. En dan ook nog eens met gewone stick indices ipv Roman numerals. En met verschillende andere verbeteringen (inhouse movement, bracelet met t-fit, verbeterde kast, voor mij fijnere dimensies, …).
…en voor zo’n 3000 piek. Ook gewoon heel goede value for money…
Wat ik vind de bezel moet vinden weet ik nog niet. En misschien lijkt ie, oa door de bracelet, net teveel op mn huidige Prince?
Ik vind de plaatjes van Tudor nooit recht doen aan het horloge. In het filmpje komen ze helemaal aan het eind aan bod. Zou er toch wel graag een in het echt zien.