Wat vinden de kenners van de nieuwe Tudor Royal?

Ik had niet naar de prijs gekeken. Ik had verwacht dat ze het goed zouden doen als ze het doen. Want laten we eerlijk zijn, 5,5K verbrassen aan een horloge waarvan je nu al weet dat je kale plekken op de links krijgt is gewoon… tja.

1 like

Ik vind die blauwe wel een van de mooiere Tudors eigenlijk. Bezel moet ik in het echt zien, normaal werken die fluted dingen niet zo voor mij maar op mijn Oris zit ook een turbine achtige bezel en daar vind ik het heel vet.

Two tone is gewoon niet mijn ding, misschien later als ik groot ben. En dan goed. Solide, massief. Maar liever witgoud of platina.

1 like

Dat is ook zo. Dan 5.5k te veel.

Ben nooit zo fan geweest vd oyster quartz of de land dweller, en daarmee ook niet v deze.
Maar voor 3k idd wel value for money.

1 like

Ziet er goedkoop uit.
Jaren 80 stratenmaker ding.
Was ie de stoerste op de camping bingo.

Het is niet verguld, maar ‘wrapped’of ‘capped’, hoe men het ook wil noemen. Deze laag massief 18k goud van 200 micron word eromheen gelegd, en is 10 x dikker dan een vergulde laag die normaliter 20micron is die met galvaniseren word gedaan.

4 likes

Hoe je het beestje ook maar noemt, het is een laagje waar je doorheen gaat slijten.

Two tone moet massief.

Ik vind de Land dweller best gaaf maar ook nogal een drukke mix van vanalles. Ik denk met deze nieuwe Royal 36 hetzelfde gevoel te krijgen, hetzij wat meer in balans en met een tof kleurtje :ok_hand:t3: Tzt maar eens kijken of hij er komt.

:camera:: tudorwatch.com