Vandaag lekker dagje vrij gehad. Helemaal alleen ben ik naar Roermond bij de outlet geweest. Daar ben ik bij Breitling en Tag heuer gaan kijken. Word dit jaar 50 en wil me zelf een mooi kado doen. Bij Breitling hele mooie horloges. Maa maar wat zijn die groot. Bij Tag Heuer een prachtige Carrera gepast. (Nog)niet gekocht. Wat vinden jullie ervan? Eerlijke meeningen graag. Ook over het merk zelf.
Fraai apparaat! En ook een mooie gelegenheid voor een cadeau aan jezelf.
Tag heeft een rijke historie, was naar mijn mening een tijdje de weg kwijt, maar timmert de laatste tijd weer goed aan de weg. De glassbox reverse panda vind ik persoonlijk erg geslaagd.
Lekker klassieke chronograaf! Echt een mooi horloge!
Die specifieke Carrera, mwa, niet mijn smaak. Er zijn mooiere Carrera’s te krijgen.
Als je 50 wordt zou ik niet bij de outlet shoppen tussen de discounters maar het horloge kopen van je dromen.
Carrera mooi, maar dan de “gewone “ zwarte…
Hele frisse, hoe vindt je hem zelf?
Mijn keuze zou gaan naar de Tag Heuer Carrera glassbox
Wat ik vind doet eigenlijk helemaal niet ter zake, jij moet er nl. zelf mee lopen! Maar ik vind dit best een toffe verschijning.
@TagEd, kassa 1 ajb …
De glassbox-modellen vind ik in het algemeen erg tof. Dit specifieke model zou mijn keuze echter niet zijn, er zijn mooiere.
Als deze Tag voorbij komt in wat dragen wij vandaag dan krijgt het sowieso een like. Ik houd er wel van als men een afwijkende keuze maakt.
Zelf zou ik hem niet kopen, maar ik ken iemand met NOS Recaro’s in deze kleurstelling en dan zou dit de bom zijn in zijn auto. Die draagt nu Chopard en Omega, dus ik ga hem dit model aanraden. Past veel beter!
Het is een zoektocht naar een horloge voor JOU, dan maakt het weinig uit wat anderen er van vinden toch.
Als jij hem mooi vindt, lekker kopen en ervan genieten.
Ik vind hem lelijk, maar dat is natuurlijk compleet irrelevant. Want vind jij er van? Tag Heuer kan mij nooit echt bekoren. Maar ook dat is persoonlijk.
Vind je hem mooi zou ik hem lekker kopen!
Mooi horloge toch! Maar als je 50 wordt, moet je op een punt zijn dat je het allemaal niks meer kan schelen wat anderen overal van vinden. Gewoon lekker kopen waar je zelf blij van wordt dus!!
Zou het niet voor mezelf kopen,
Zou eerder een zwarte kopen of purple!
Maar wat maakt het uit wat een ander,
Er van vind,jij moet het mooi vinden!
Ben benieuwd wat het gaat worden.
Boeien wat anderen van je horloges vinden.
Ligt het aan mij? Ook nog een behoorlijk formaat om de pols.
O.k… Ik draag nu zo’n dertig jaar horloges van het merk TAG Heuer en heb er (dus) al die tijd wel enkele gehad. En naar volle tevredenheid. Nooit een probleem meegemaakt.
Dat is zeker. Zo stond het merk aan de wieg van de eerste automatische chronograaf en is het merk altijd onlosmakelijk verbonden geweest aan (auto)sport.
Ik heb het model dat jij toont onlangs nog gepast in het blauw. En het scheelde weinig of ik had het gekocht. Vind het echt een mooi horloge en kreeg ook nog eens een mooie aanbieding. Máár ikzelf heb besloten dat ik toch liever een 39mm glassbox heb. Deze is echter wel een stuk duurder. Dus dat gaat helaas nog wat langer duren. Verder helemaal niks mis met door jou getoonde Carrera dus: mooie classic Carrera vormentaal, in een moderner jasje. Zeker gaaf. Maar dus gewoon een kwestie van persoonlijke voorkeur.
Dan m.b.t. het merk het volgende. TAG Heuer staat volop in de spotlights vanwege de Formule 1-sponsoring en het feit dat er veel (ver)nieuw(d)e modellen zijn verschenen, de afgelopen tijd, waaronder dus de schitterende glassbox-serie. Ik vind dat gaaf en vind dat ze goed bezig zijn.
Maar, en nu komen we bij het enige nadeel van het merk TAG Heuer, als je daar gevoelig voor bent. Dit is dus dat er een klein maar hardnekkig groepje haters is, in de ogen van wie TAG Heuer nooit iets goed kan doen. Dit betekent dat je online soms kritiek zult krijgen en in social mediagroepen en op horlogefora altijd minder likes dan voor bijvoorbeeld een Omega of Rolex. Maar dit is dus met name een online ding. Irl krijg ik eigenlijk al 30 jaar altijd positieve reacties op mijn TAG Heuer horloges. En ook als dit niet zo zou zijn, blijf ik ze uiteraard gewoon lekker dragen. Échter sommige mensen zijn gevoelig voor erkenning van anderen. Zeker als ze toch wat meer uitgeven aan iets als hun horloge. Houd daar dus rekening mee. Of, beter nog, heb er gewoon schijt aan en koop en draag gewoon wat je zelf gaaf vind. Zoals deze lekkere Carrera!
Veel te druk.
Over smaak valt niet te twisten maar ik vind hem gaaf Enig advies is om geen impulsaankoop te doen maar te gaan voor dat horloge wat mogelijk al langer door je hoofd spookt (mocht je dat uberhaupt hebben)!