Ik denk dat die kleur accenten snel gaan vervelen.
Maar smaken verschillen.
Alvast gefeliciteerd! Dit is een wel heel erg sportief model, hoor. Je wil ook āwaardigā oud worden
Het is een officele Tag dealer, alleen hebben ze wat oudere modellen 1 tot 2 jaar. Geloof mij, zou echt graag mijn droom horloge willen kopen, maar die momenteel veel te duur voor mij.
Bedankt voor je reactie.
Hi Zirx, bedankt voor je reactie. Mij maakt het niet uit wat andere vinden. Maar wil gewoon jullie mening. Wil niet zo maar een inpulsaankoop doen. Kost nogal wat. Maar zie in jullie reacties veel dingen staan waar ik geen rekening mee heb gehouden.
Hi Tilo,
Helemaal eens met je, wegens het niet maken van een inpulsaankoop, vind ik de meningen van jullie wel belangrijk.
bedankt
Dit.
Glassbox wel +1
Andere vraag,
Als jullie net als mij een horloge willen kopen. Budget is tot max 3700 euro. Voor mij heel belangrijk, moet een automaat zijn en niet groter dan 42 mm. Liefst 39-40mm. Ook belangrijk, wil hem iedere dag dragen. Dus niet alleen voor speciale gelegenheden. Dus moet wel tegen een stootje kunnen. En moet niet veel in waarde verliezen. Alvast bedankt voor jullie reacties.
je 50 wordt zou ik niet bij de outlet shoppen tussen de discounters maar het horloge kopen van je dromen.
Dit
50 is een mijlpaal, mooi vooruitzicht.
je kunt je zondag as ook even oriƫnteren op de rikketik natuurlijk;) verder even Roermond laten voor wat het is, er komen betere dagen om daar eventueel iets aan te schaffen; binnenkort is het voorjaar vakantie in Nederland en Belgiƫ, Duitsland, dat wil zeggen dat er bij de outlet weinig extra aanvullende korting en acties zijn te verwachten. Op latere momenten komen er zeker meer mogelijkheden om op de bestaande prijzen extra geld er van af te krijgen, dat is de komende periode niet het geval.
Indien je een jong gebruikte een optie vind, kijk dan eens bij ripassa in Vught, officiƫle Breitling punt en service centre met een gezonde aanbod en nieuwe en jong gebruikte met complete service en garantie
Vind hem een beetje te grof,of ligt dat aan mij?
Mooi toch, als je er wat van opsteekt of andere inzichten krijgt is dat ook wat waard.
Mijn mening:
Tag Heuer trekt mij bij bepaalde modellen wel, maar heb nog nooit de knoop doorgehakt. Geen idee waarom.
Glasbox vind ik mooi, maar deze persoonlijk wat minder.
Ik vind het wel een erg mooi horloge.
Het Oranje en rood op de dial maakt hem sportief maar maakt hem naar mijn mening ook iets minder veelzijdig.
Dat gezegd hebbende, dat is allemaal zeer persoonlijk. Het belangrijkste is wat u er zelf van vindt.
Over het merk zelf zijn de meningen verdeeld. De horloge snobs spreken nog wel eens laagdunkend over Tag Heuer, al is dat slechts oppervlakkig gebrabbel.
Ik heb zelf als (voormalig) collector veel ervaring met vrijwle alle merken uit alle prijscategorieƫn.
Van Iwc tot Zenith. Van Breitling tot Omega.
Van Rolex tot Tudor. Van Casio tot Seiko.
Van Cartier tot Tag Heuer en veel veel meer.
In alle eerlijkheid kan ik u melden dat van alle horloges die ik heb gehad, de Tag Heuer Grand Carrera calibre 17 het meest accurate horloge is die ik ooit heb gehad.
Misschien was het een toevalstreffer maar hij liep maand na maand steevast 2 seconden per maand snel. Dat is echt ongelooflijk accuraat voor een mechanisch uurwerk, het leek wel een quartz. Zo stak ook de fit en finish met kop en schouder boven veel duurdere merken uit.
Ik heb grappig genoeg met elke Rolex en Omega die ik heb gehad kwaliteits problemen gehad.
Met mijn Tag heuers nog 0.
Dus qua kwaliteit zit het met tag heuer zeker wel goed, helemaal met de duurdere modellen uit de Carrera.
Ik heb ook wat goedkopere modellen gehad uit de Aquaracer serie. De fit en finish was duidelijk wel iets minder, en ze maakten gebruik van een plastic spacer in het uurwerk, maar ook dat waren prima horloges.
Kortom, niets mis met het merk.
Lang verhaal kortā¦als u hem mooi vindt, en de prijs is schappelijkā¦why not.
Waarom geen waarde verliezen? Dat moet toch niets uithalen als je het koopt voor je 50e?
Tudor heeft binnen dat budget ook een paar mooie opties. De black bay lijn bijvoorbeeld. Allemaal onder de 42mm en 2e hand wel binnen budget te krijgen.
Tag heuer was mijn eerste ervaring met zwitserse kwaliteit na een sloot swatches in alle vormen en kleuren.
3 kiriums waaronder 1 chrono die na meer dan 25j nog steeds aan de pols komt bij ĆØĆØn van mijn zonen.
Fan ben ik van het eerste uur , wat deze specifieke kleurstelling betreft zie ik mij op mijn zeventigste niet met dit uurwerk , ben dan ook gene Hollander
Betreft tips voor andere horloges die niet in waarde verliezen.
Denk dat dat een verkeerde insteek is. Alle horloges uj die prijsklasse verliezen waarde.
Alleen Rolex is echt waardevast.
Maar voor 3700 ligt dat buiten het budget. Tenzij u genoegen neemt met een gare verloederde 30 jaar oude datejust.
En zelfs de 30njaar oude zijn in die prijscategorie schaars.
Tag heuer, hoe goed ik het merk ook vind, waardevast zijn ze niet.
Met dat budget, waardevastheid en formaat van 39mm a 40mm in gedachten zou ik denk ik richting Tudor blackbay gaan.
Ook daar heb ik veel ervaring mee. Heb zelf 2x Tudor Royal, 1 Black bay goud/staal en een Pelagos gehad.
Heel mooi merk. En in geval dat u een Tudor wil verkopen gaat dat meestal redelijk makkelijk en snel zonder al te veel verlies. (Indien u mooie korting heeft bedongen tijdens de aanschaf)
Ze zijn solide, relatief waardevast, betrouwbaar, accuraat en de fit en finish is naar mijn mening gelijk of zelfs beter dan de duurdere broer, Rolex.
Mooi merk, heb zelf al jaren deze schoonheid.
Oranje is niet helemaal mijn kleur maar wat is smaak?!
Ik denk dat de betreffende foto niet erg flatteus is voor dit horloge. Jammer.
Ik vind hem mooi.