Wat vinden jullie? Omega Speedmaster of Tudor?

In NL wel wachttijd maar hooguit 3-6 weken. Deze kun je redelijk makkelijk onder list krijgen via andere kanalen…

1 like

:grin::innocent:

1 like

:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dat was een beetje plagen

Maar van Tudor vind ik de oudere versies, Prince date chrono fraai en de Big Block top, voor de rest vind ik het nog steeds een ‘net niet klok’, maar dat is persoonlijk

3 likes

Wat wel mooi is van een Tudor, is de prijs, zijn lekker bereikbaar voor iedereen met een klein portmonee’tje

2 likes

Akkoord!

2 likes

Maar dan wel alleen op staal & niet anders.

2 likes

Nog steeds bijna 4000 EUR, maar dat is dan kennelijk wisselgeld :slight_smile:

5 likes

Wat trekt je precies zo aan de big blocks? Vind dat zelf ook toffe horloges :raised_hands:t4::raised_hands:t4:

1 like

Huh wat? Tag en Maurice Lacroix liggen mijn inziens ver onder Tudor. Daarbij is Rolex ook niet de absolute top, dat kunnen ze beter aan andere merken over laten.

Maurice Lacroix maakt tegenwoordig ook Cluse horloges

1 like

Mijn Maurice Lacroix Aikon en Tag Heuer Autavia zijn beter afgewerkt dan mijn Rolex Milgauss…
De enige Tudor die ik heb is er eentje uit 1982 dacht ik…dat valt niet te vergelijken met moderne horloges, een Seiko van 100 euro is dan nog beter afgewerkt…

Kortom ik denk dat je Tudor veel te hoog hebt zitten…

1 like

Dat andere mensen neppers dragen van een bepaald horloge vind ik absoluut geen reden om iets wel of niet te kopen.

Is wel een serieuze vraag. Iedereen ziet andere alternatieven naast de Speedmaster en Tudors dus ben ik benieuwd naar de jouwe. Moet wel aangeven dat een aantal in jouw lijstje uit een andere league zijn dan de Speedy of Tudor.

De Reverso vind ik trouwens wel een absolute beauty! Maar ik ga er vanuit dat ik nog wat jaren heb, ook met de horlogeliefhebberij en deze komt er (als de omstandigheden het toelaten) nog wel een keer! Ik heb geen haast.

Ik neig nogal naar de Speedmaster: prachtig model en een absolute klassieker. En dan met de originele looks, dus met plexi glas en gesloten achterzijde. We gaan op zoek :grinning:

3 likes

Goede start! De rest komt er vanzelf wel achteraan … :beers:
Veel plezier met je voorpret en zoektocht, is ook altijd een leuk onderdeel van de hobby. Vind ik.

1 like

Ja klopt ik heb een hele kleine portemonnee en een Rolex kon ik niet betalen.

oh nee toch wel, was even vergeten dat ik ook een sub op de plank heb liggen

Bijzondere reactie van jou amigootje

3 likes

Ik mis een Speedmaster… :relaxed:

2 likes

Loop je nou serieus op te scheppen? Ûh, dat jij het allemaal wel kan betalen! Past je niet sjef … :see_no_evil:

1 like

Nee is even een snauw terug naar de mensen die zeggen dat Tudor voor mensen is die geen Rolex kunnen betalen. En dat is natuurlijk dikke bullshit.

1 like

dat is zeker wel een statement die je daar maakt :sweat_smile:

1 like

Je kunt het ook negeren hè … :sunglasses:

Ik denk dat jij Maurice Lacroix en Tag te hoog hebt zitten. Daarbij kijken wij misschien wel naar hele andere punten om de ‘kwaliteit’ te beoordelen. Desalniettemin gun ik jou het geluksgevoel dat je krijgt als je jouw Tag of ML draagt.

:poop:

4 likes