Wat vinden jullie? Omega Speedmaster of Tudor?

Ehhmm waar dan?

Waar? Nog niet voor die prijs langs zien komen.

Wat vinden jullie? Omega Speedmaster of Tudor? Zal ik gewoon gelijk een Rolex nemen … :sunglasses:

Mogge @Guapo! Ben je er al uit? :beers:

Oeps sorry, 3360…

En dat is C24, ik denk dat ze nog wel voor minder te krijgen zijn…

Ooh je bedoelt op leer. Dus zonder de stalen band van 600-700 euro. Zeg dat dan meteen.
Head only waarschijnlijk nóg goedkoper te krijgen!

1 like

Ik denk dat als je verschillende modellen van verschillende merken met elkaar gaat vergelijken, dat 't wel zo fair is deze met de nieuwprijs in oogschouw te vergelijken, een merk kan er tenslotte ook niet veel aan veranderen dat de restwaarde van hun product minder is dan bij de concurrent.

Ow ja je hebt gelijk, staal maakt hem 350 euro duurder…

Zet anders je groene oogkleppen even af. Dan zie je wat meer.

Wat een sneue en kinderachtige reactie. Ik heb geen groene oogkleppen (wat zijn dat eigenlijk) en 350-450 euro is nog geen 600-700 euro. Feit dat jij je GMT niet kwijtraakt op HF moet je niet op mij afreageren. Gebruikt is een GMT max 2500 waard in mijn optiek…

Mogguh! Eigenlijk wel. Kom vanmiddag weer in de lucht. Eerst koffie drinken bij mijn moeder :smiley:

2 likes

Van alle genoemde opties moet het denk ik toch een Blackbay worden. Alleen dan wel de klassieke rode met het roosje.

1 like

Speedmaster! :sunglasses:

1 like

Je hebt gelijk. Ze zijn echter meer waard dan jouw inschatting.

1 like

Dat kan inderdaad, dank voor je bericht, ik schat dat met wat meer moeite een nieuwe op staal voor 3600-3700 zeker mogelijk is maar dan wellicht van een grijze handelaar…gebruikt is het echt wat de markt ervoor geeft. Als ze discontinued worden dan zou ik balen dat ik er niet een gescoord heb. Ik zit er al een tijd naar te loeren namelijk…

1 like

Op een normale Black Bay wel op een GMT en BB58 in principe niet

1 like

Je bent welkom om hem te komen bekijken. Kun je daarna beslissen wat je hem waard vindt. :ok_hand:

2 likes

Dank, ik ga eerst voor een JLC Reverso dual face. Volgend jaar weer!

2 likes

Ook een Reverso kan ik aanbevelen. Goede keuze!

2 likes

Oh dan heb ik het gewoon heel goed gedaan afgelopen week :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Als daily wear vind ik de Speedy pro niet prettig opwinden met zn kleine kroon.

De Pelagos is idd best fors, maar draagt door t geringe gewicht door t gebruik v titanium best comfortabel. De sluiting vind ik helaas minder prettig zitten door de inkepingen aan de binnenzijde. Ik krijg dat wat irritante druk plekken van. Het functionele vd sluiting is daarentegen de beste die ik ben tegengekomen. N toolloze Fijn afstelling, gecombineerd met n duikersextentie, én n systeem waarbij de band met genoeg spanning om de pols blijft zitten. Het enige wat het beter zou maken is naast de veiligheidssluiting, nog drukknoppen voor het openen, zoals oa Seiko dat combineert.
En natuurlijk dat de binnenzijde wat meer ‘smooth’ is om scherpe druk plekken te minimaliseren.

De GMT heb ik geen ervaring mee, maar lijkt me n mooie casual all-rounder.

2 likes

Misschien op nato of lederen band wel wat te regelen, maar op staal zijn volgens mij nog wel wachtlijsten voor. Hoeveel procent heb je gekregen?

1 like