Wat vinden jullie van de nieuwe Omega Speedmasters met Maanfase?

Ik zag dat Omega twee nieuwe Speedmasters uitgebracht heeft met maanfase. Beide met meteoriet wijzerplaat. Ik zeg er gelijk maar even bij dat ze € 19.000 kosten (per stuk).

Wat vinden jullie van deze modelklen, en welke is je favoriet?

58 likes

De zilveren het leukst en slechts 15k te duur :stuck_out_tongue:

5 likes

Doe mij deze maar :stuck_out_tongue_winking_eye:

Minder contrast, maar kleur van de wijzerplaat mooier

10 likes

Heel tof maar prijzig :face_with_peeking_eye:

1 like

Ik denk dat die me ook het meest aanspreekt. Vind de donker-blauwe lunette en registers ook wel mooi.

1 like

Heel mooi, maar zeer prijzig :grimacing: .

1 like

En maar melken die Speedmaster naam, jammer.

5 likes

beetje dubbel: een chrono uitstraling met maandinges en andere registers hinkt een beetje op 2 gedachten

2 likes

Interessante opmerking. Het is toch ook een Speedmaster? Denk je dat horlogemerken kunnen leven van slechts 1 model per collectie?

6 likes

Had je liever gezien dat ze hem een andere naam hadden gegeven? Zoals wat dan?

2 likes

Milkmaster?

22 likes

Meh :person_shrugging: doe mij maar een gewone. Die meteoriet dials vind ik maar niets… in direct zonlicht ook amper afleesbaar

3 likes

Bedoel je dat een maanfase niet samen gaat met chronograaf en datum registers?

2 likes

min of meer ja, een beetje teveel van alles zo

4 likes

Niet gek maar prefereer toch de traditionelere Speedmasters. Rustiger ook qua dial.

3 likes

Vind deze veel mooier.

37 likes

Ja het is Weer een speedmaster, bedenk is wat nieuws dan elke maand een nieuwe speedmaster uitvoering uit te brengen.

Nee gewoon niet zoveel varianten uitbrengen wellicht.
Of gewoon iets nieuws bedenken .

5 likes

Kan. Maar toch zie je het wel vaker dat een maanfase met kalender en chronograaf gecombineerd wordt. Het wordt er inderdaad wel wat druk van, en dat is voor een ‘toolwatch’ als een Speedmaster misschien wat minder passend inderdaad.

6 likes

Ze brengen ook vaak nieuwe Seamasters en Constellations uit, dus ik zie het probleem niet zo. Misschien zie je die releases niet?

5 likes

Ja maar lang niet zo vaak als de speedmaster.

Justmy2cents, don’t shoot me
Ze milken die shit naar mijn mening gewoon te veel, de hele exclusiviteit van de Speedmaster is gewoon weg.

Komt ook mede wel door de Moonswatch,
En ook die melken ze momenteel leeg door bij elke maanfase een nieuw model uit te brengen :joy:

3 likes