Wat vinden jullie van de Tissot PRX80?

4 likes

Tof ding, zeker voor het geld!

3 likes

Momenteel wel een van de grote favorieten

1 like

Ik ben persoonlijk meer een fan van de Tissot gentlemen. Ik vind dat de markeringen van de prx wat te dun zijn, maar de geïntegreerde band vind ik wel erg mooi
De nieuwe quartz variant met een mint kleurige wijzerplaat vind ik wel erg gaaf

Toppertje, toch? Vind die retro styling erg :+1: Vanmorgen nog even naar gekeken. :slightly_smiling_face:

Ik vind 'm mooi. Over 10 minuten mag ik weer in de winkel gaan staan twijfelen of ik m niet gewoon meeneem.

1 like

Nu een paar keer bewonderd in de winkel en in design echt heel gaaf. Persoonlijk ben ik niet fan van de dail (blokjes motief), maar echt een klatser van een horloge. hopelijk komen er in de toekomst nog andere ontwerpen.

Veel te groot. Die integrated bracelets laten hem veel te groot dragen voor gemiddelde polsen. In 35mm vind ik hem beter, maar die komt later pas en voorlopig alleen quartz.

Ik vind de groene cooler.

15 likes

Mijn beste,

Ziet er magnifiek uit!!
Prachtige wijzerplaat met die wafel-structuur!!:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Aangezien ik 2m ben moet dat goed gaan haha

Zegt niet alles over je pols. Ik zou hem sowieso eerst passen.

1 like

Vanochtend gedaan! Snel weer weglopen anders neemt mijn impulsiviteit de overmacht

1 like

Gaaf horloge

Maar vind hem net iets te groot.

Er komen ook kleinere modellen. Daar ben ik wel benieuwd naar

1 like

Los van het witte datumveld, dat te ver naar binnen staat, het PRX op de wijzerplaat en de iets te grote kast, kan ik weinig bedenken wat niet spreekt voor dit horloge, nou ja, die drukke wafelstructuur dan. :relieved:

1 like

Gaaf horloge, en volgens mij krijg je veel waar voor je geld.

Heerlijk horloge, meer dan het geld waard.
Sportief en zeker zakelijk een mooie verschijning.

5 likes

@RLC where you at?

Vandaag draag ik Rolex sorry

1 like

Vorige week de prx live gezien en ik snap de hype eerlijk gezegd niet zo. Alles glimt je tegemoet en ziet er imho goedkoop uit, alsof het uit een dun laagje metaal is gestanst. Excuus als ik tegen zere benen schop omdat veel mensen hier dit horloge erg mooi vinden, maar dit is mijn bescheiden mening.