Wat vinden jullie van deze Steinhart premium?

Of de activiteiten die een persoon op een dag uitvoert? (Actief persoon vs. kantoorbaan?)

Ik heb dat aan den lijve ondervonden bij een horloge dat ik van een vriend over heb genomen. Bij hem +1 en bij mij -2 per dag bij 24 uur dragen.

Groeten,

Tecco

1 like

Mensen bewegen in verschillende mate. En maken andere bewegingen :nerd:

2 likes

Klopt… John draagt hier een horloge volgens mij, en z’m arm hangt heel rustig naast z’n lichaam. Geen gekke dingen hier dus. :upside_down:

2 likes

De lichaamstemperatuur van mensen varieert geen hele graden. Althans, niet van gezonde mensen. :slight_smile:

Shit. I stand corrected. Ik fact-checkte mezelf even, en ziedaar:

Zo blijkt varieert onze gezonde lichaamstemperatuur zo’n 3 graden. Ik lul dus ook maar wat, zo blijkt.
:joy: :joy: :joy: :joy: :joy: :joy:

3 likes

Je leert elke dag wat bij! :slight_smile:

Ik heb twee banen, een heel erg actieve (10 uur op mn benen) en eentje in een bureaustoel.

M’n 6R15 loopt na een actieve werkdag al snel zo’n +15-20s, maar bij een minder actieve +1-2s.

1 like

Voor zo’n kleine afwijking, die ook nog eens binnen specs valt, zou ik geen horlogekast open laten maken.
Risico dat er vuil en stof in komt, etc.

Maar goed, 't is mijn horloge ook niet.

1 like

Geeft niet, maar hoe dan ook is de lichaamstemperatuur nogal afwijkend van de omgevings temperatuur. Snap dus wel dat een echt fanatieke reperateur dat even wil checken …:slight_smile:

1 like