Wat vinden jullie van dit horloge?

Graag Graag uw mening over dit horloge. Ben benieuwd of goedkope horloges ook gewaardeerd worden.

4 likes

Mooie cijfers. Enige wat ik minder vind is dat de cijfer 3 door de datumaanduiding gedeeltelijk is weggeknipt. Verder lijkt hij gigantisch want het steekt nogal ver boven je pols uit.

1 like

Sierlijke cijfers, jammer van die zakelijke blokletters op andere plekken op de wijzerplaat (bijvoorbeeld 5 ATM Water Resistant).

Ik vind helemaal mooi.

3 likes

Er is vervorming door te dicht bij de camera. Weer iets geleerd. 42 mm. is de maat.

Ik vind de 9 op een 6 lijken als je vanaf de 8 komt.

Goedkoop of duur, ik vind hem sowieso te groot.

Kostte destijds €49,95. (2005)

aspjpeg

Deze draag ik met veel plezier. Is groot, maar zit prettig om de pols. 3 tot 4 seconden afwijking in de plus per dag. Zichtbare rotor in de wijzerplaat. Een aanrader!

Leuk hoor.

Maar ik zou een voorstel topic maken met de collectie en wat over jezelf.

Waarom dan een foto van Ebay? Je mag hier eigenlijk ook alleen maar eigen foto’s laten zien.

Ik heb een deja vu gevoel :rofl:

3 likes

Excuses. Ik ben nieuw hier en moet nog even alles ontdekken. Morgen zal ik gelijk me volledig voorstellen. Mijn naam is trouwens Mark.

1 like

Geinig horloge, welkom Mark

zo beter? dit is recent.

Dank u. Morgen zal ik weer verder. Ik ga slapen.

Welterusten

Goedkoop hoeft niet slecht of lelijk te zijn. Dat gezegd hebbende heb ik niks met de grootte van de nummers en hoe ze op de wijzerplaat gepositioneerd zijn.

Ik vind het lettertype op de wijzers ook niet zo mooi. Maar over smaak valt niet te twisten :wink:

Als je hier nieuw bent; welkom!

4 likes