Zo’n Meistersinger vind ik eigenlijk wel wat duur. Maar wat vinden jullie van zo’n Poljot?
Twijfel een beetje tussen deze twee
Iemand ervaring met de verkoper ook?
Zo’n Meistersinger vind ik eigenlijk wel wat duur. Maar wat vinden jullie van zo’n Poljot?
Twijfel een beetje tussen deze twee
Iemand ervaring met de verkoper ook?
Ik vind er persoonlijk weinig aan, behalve dat een eenwijzer wel een leuk fenomeen is.
Het zijn overigens geen Poljots, maar Luchs. Op eBay staan er een paar voor de helft, alleen niet de exemplaren die jij hierboven post.
De bovenste vind ik wel mooi.
Ik vind al die eenwijzers/einzeigers niets.
Ga je voor de “novelty” van zo’n einzeiger, dan doet zo’n luch het prima. Bouwkwaliteit van meistersinger is wel ok.
Ik denk dat je het gewoon moet doen als het je een leuk idee lijkt, is echt niet voor iedereen in ieder geval. Ik vind een horloge zonder datumaanduiding al met 3-0 achter staan, als er dan ook nog eens 2 wijzers verdwijnen en je kan dus niet in één oogopslag zien hoe laat het is
Mijn beste,
Tja,
Als ik dan toch zou moeten kiezen, dan kies ik voor het tweede horloge.
De bovenste, met de lichte wijzerplaat, vind ik een te hoog “keuken-weegschaal” gehalte hebben.
Succes met je verdere keuze.
Orologio Signaturis Temporis
Heb wel fraaiere lugs gezien.
Ik heb zo’n Luch ooit gehad. Het is wel erg weinig horloge voor (ook) weinig geld. Vond het zelf geen aanrader. De Luch heeft dan ook snel het nest weer verlaten. Aangezien ik het Einzeigeruhr op zich wel erg beviel, uiteindelijk een Meistersinger gekocht.
Ik kan einzeigers niet luchten of zien
De link is van vertrouwd adres , ik heb 26 Russische horloges maar de 1 wijzer is niet mijn ding ,want dan moet ik me leesbril pakken om de tijd te zien . Vind je het zelf leuk om te proberen dan zeg ik doen .
Zo, dat lucht op!
Toch echt 2 wijzers te weinig.
Of je gaat voor deze 24 uurs slow watch versie van Jacopo Dondi voor een heerlijk prijsje. Heb hem zelf in het wit.
Edit: anders dan een gewone einzeiger wat eigenlijk een normaal horloge is zonder minuten wijzer gaat een 24 uurs horloge 1x per 24 uur rond. Vanwege de langzamere beweging wordt dit dan ook een slow watch genoemd.
Hou je eindelijk eens tijd over !
Precies dat. Om erachter te komen of een Einzeiger iets voor je is of niet (sommige mensen kunnen er niet aan wennen) is dit goedkoper dan meteen een Meistersinger aanschaffen.
De Luch die ik in mijn handen heb gehad voelde goedkoop aan en zag er ook zo uit (niet dat dat iemand anders op zou vallen).
Is bij die eerste, met de lichte dial, het patroon nou geprint of daadwerkelijk reliëf? Vind bij de donkere in elk geval de plaat mooier bewerkt.
Vind het leuke modellen maar zou teveel moeten wennen aan de tijdsaanduiding
Bedankt voor de info heren, ik ben in ieder geval wat wijzer geworden.
Ik vind het eigenlijk wel wat Luchtigs hebben.