Nogmaals dank voor jullie input zover !
Iemand nog een gedachtegang/mening over dit merk ?
(Jullie zullen wel denken…waarom wil hij dit toch allemaal weten ??)
(Antwoord volgt nog… )
Nogmaals dank voor jullie input zover !
Iemand nog een gedachtegang/mening over dit merk ?
(Jullie zullen wel denken…waarom wil hij dit toch allemaal weten ??)
(Antwoord volgt nog… )
Ik ben nog altijd van plan een Fortis te kopen. Prijzen zijn mijn inziens heel aanvaardbaar. Maar inderdaad, je vindt ze nergens te koop. Bij mij in Amsterdam nog nergens gezien.
Wie weet op de rikketik.
Informeer eens bij juwelier Martijn Dickerscheid in Berlicum (NB).
Die biedt op dit moment Fortis aan met korting.
gr.
Peebee.
in zeist zit en juwelier die zowel fortis als oris verkoopt
Het gaat mij erom wat jullie als kenners/consumenten ervan vinden.
Moet je even vanuit 020 naar 030 komen.
Juwelier Punte in de Choorstraat:D:D
Heb zes jaar een B-42 Chrono Professional gehad,
stiekum een beetje spijt dat ik hem verkocht heb.
Vind hem nog steeds prachtig
Als er een leuke voorbij komt zou ik zeker toeslaan.
das al 2 in de provincie utrecht
op de rikketik lag er de vorige x ook 1, met een wekker
Wil je gaan importeren?
Heb zes jaar een B-42 Chrono Professional gehad,
stiekum een beetje spijt dat ik hem verkocht heb.
Vind hem nog steeds prachtig
Louis, jouw “oude” horloge wordt veel en met plezier gedragen.
De dikte was even wennen maar het is eigenlijk toch de mooiste wijzerplaat die ik bezit, alles klopt gewoon.
Ik heb zitten twijfelen om hem weg te doen voor een IWC Flieger Chrono, maar die vind ik toch wat te duur om dagelijks te dragen met alle risico’s vandien in mijn werk.
Voor alle twijfelaars: gewoon een degelijk horloge dat zijn prijs zeker waard is!
Ben al 30 jaar fan van Fortis.
Ontwerpen zijn erg strak afleesbaarheid is super. Zeer sterk en lopen mooi op tijd. Veel mensen reageren erop vooral door het glas beide zijden voorzien van ar coating. Waardoor het in de zon lijkt of er geen glas in zit. Prijs kwaliteit is goed. Marketing stelt niet veel voor. Maar heerlijk dat het een klokje is wat niet iedereen draagt. Jammer dat steeds minder juweliers Fortis verkopen.
In 2003 mijn allereerste aangeschaft. Een Flieger Chrono. Na een jaar het glas laten vervangen voor saffier. Zoveel mooier!
In 2005 van mijn zwager de official cosmonaut gedeeld gekregen. Delen met zijn zus (mijn vriendin )
In 2006 een B42 aangeschaft.
2015 alle modellen verkocht met pijn in mijn hart. Maar moest teveel geld in voor servicebeurten. Tot vandaag spijt gehad van de verkoop van mijn eerste Fortis. Want…
Vandaag mijn droomfortis aan kunnen kopen!!! De Fortis Flieger Chrono Alarm!! Deze gaan voor ongeveer €2.500 weg. Had ook nooit verwacht dat ik dit model ooit zou gaan kopen. Maar vandaag een supermooie deal kunnen maken.
Deze doe ik nooit meer weg!
a
Diverse Fortis horloges in bezit gehad waaronder deze B42 Marinemaster. Goede kwaliteit, sober maar echt mooi. Ooit ook een Official Cosmonauts Lemania 5100. Met name van die laatste spijt gekregen van de verkoop.
Oeeee dat is zonde van die “lemania” laatst stond er 1 op Marktplaats net voor mijn neus verkocht. Wij hadden de Valjoux variant ook erg leuk.
Ja, dat was dus balen…Kan ik mij goed voorstellen. Heel soms komt er op Chrono24 nog wel eens eentje voorbij (Lemania 5100).
Zat/zit de importeur niet in Veldhoven ?
Hongaarse Spaanse en Israëlische luchtmacht dragen ze nog steeds, Rusland voorheen ook maar weet niet of dat nu nog zo is.
Edit: Toppertje! Reageer ik effe lekker op een reactie uit Januari 2009…
Groeten,
Noel.
Meestal erg mooi, maar ook iets te prijzig helaas. Zou graag nog eens een mooie B-42 Cosmonaut bezitten, maar voorlopig alleen de oranje Colors. Zal dit jaar wat minder de kist uitkomen.
Marktplaats? Ik zag hem ook.
Er wastoen iets van 700 geboden, maar ik ksn me niet voorstellen dat hij voor dat bedrag is weg gegaan?
Mooie klok zeg. Ik snap alleen de verschillende kleuren lume niet. En zou er persoonlijk by far geen 2500 voor betalen.
Ik heb er ook veel minder voor betaald! Anders had ik het ook niet gedaan.