750…
+1
Op marktplaats staat een mooie B42. Hele mooie voor 1375. Man heeft hem er al maanden op staan!
Ik heb ooit een b42 voor 800 gekocht. En voor zelfde bedrag doorgeflipperd. Wel nadat ik 120 euro voor een nieuwe pusher heb moeten betalen dat eruit gedonderd was… Die moest ik dus niet meer. Wat een geld voor zo’n klein beetje metaal…
Topdeal 750!!!
Voor dat bedrag heb ik mijn b42 ook verkocht de kroon vergrendeling was ook stuk inderdaad. Het erin zetten kost een uur begreep ik.
Hij heeft nieuwe wijzerplaat in 2014 gekregen. Dat was ook mijn enige “fronsje”
Heb niet zoveel met Fortis. Maar volledig off topic…grappig dat iemand gereageerd heeft op een topic dat 6 jaar geleden door een ander is gestart
André kuipers droeg hem in het ISS!
Oh ik had even gemist dat dit een oud topic was. Nouja nog steeds geinig om even over Fortis te ouwehoeren.
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Das het resultaat van diegenen die steeds zeggen dat je de zoekfunctie moet gebruiken aleer een nieuw topic te starten
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Ik heb een jaar of tien geleden een Fortis gekocht. Betrof een winkeldochter bij een juwelier die ging stoppen met Fortis. Eigenlijk was het een impuls aankoop maar tot heden bevalt mij deze erg goed…
Ik ken ze alleen van plaatjes, maar wat ik op de forums lees, is het een goed merk.
Oh, sh*t, een thread van 2009!
Hun modellen zijn best wel klassiekers, in de zin dat hun collectie niet om de haverklap omgegooid wordt. Dat maakt een horloge ook tijdloos, ipv dat je B42 volgend jaar alweer ‘verouderd’ Is.
Prijspositionering in het midden segment (als je patek tot de top rekent).
Prijs kwaliteit lijkt me wel snor te zitten. Imago/bekendheid hebben ze in Nederland nauwelijks. Zal ook wel door hun beperkte marketing komen. Ik kom bijv fc meer in bladen tegen, maar dan kan ook aan mijn bladen liggen
Zelf alleen de klokjes in de hand gehad. Wel altijd zitten overwegen naar hij alarm chrono’s, maar ze zijn zo onwijs dik… Maar knap gemaakt. Vooral die met GMT en dubbele gangreserve indicator.

Ai, ben er ook in gekukelt, n.a. Had imho best een eigen thread mogen krijgen. Gaaf ding.
Mooi klokje. Je zou er een saffierglas in moeten laten zetten. Dat is zo mooi!
Plexi glas vind ik wel bij het horloge passen…
Ik heb er een hele tijd naar gekeken, eromheen gelopen en gepast.
Elke keer vind ik hem te dik.
Heb toen een Rolex 15210 gekocht, maar heb nu mijn interesse weer hernieuw.
Ik vind de Flieger in wit/creme erg mooi.