Wat vinden jullie van Venezianico?

Nieuwste variant Nereide nu met gegraveerde kast. :+1:

3 likes

En de volgende nieuwe release :rofl:

Die mag jij hebben.

Dank je👊🏻

1 like

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik meen meerdere keren hier te hebben gelezen dat je actief wordt benaderd met korting als je je bestelling niet helemaal afrondt.

Dan bedoel ik niet die gratis band die hier kortgeleden werd genoemd, wanneer je die 20%-code al gebruikt hebt.

1 like

Ach, dat maakt eigenlijk ook niet uit. De verkoopstrategie is mij om het even zolang de horloges mooi zijn en kwalitatief goed. Ik heb het idee dat prijs / kwaliteit ok is dus voor mij helemaam top. Blijf het een aantrekkelijk horlogemerk vinden.

1 like

Hoort Rosmalen niet bij den Bosch? :wink:

Waarbij ik wel net in Gelderland woon, maar regio den Bosch klonk wel wat bekender

1 like

Zeker wel. Was meer gekscherend, mocht hij interesse hebben kan hij 4 types in een ritje proberen :+1:

Dat klopt idd wel. Veel te agressief als je het mij vraagt… Op zich lekker natuurlijk als je het horloge overweegt.

1 like

Erg betrokken en klantvriendelijk als je het mij vraagt.

Dan stel ik een flesje retsina op kosten van None bij Griek de Griek in Rosmalen voor. Het eten betalen we dan zelf wel

:+1:

Met zoveel concurrentie voor de Nureide, bevalt hij je blijkbaar erg goed! :smile:
Wat tof dat je bereid bent om eens af te spreken om het te passen. Hier zou ik dan ook graag eens gebruik van willen maken. Ik stuur je een pb.

1 like

Vanmiddag is Mike @Mkligan langs geweest om de Nereïde 39mm met blauwe Mop wijzerplaat te passen. Erg gezellig zitten kletsen en hij is nu toch wel overtuigd dat het een heel mooi horloge is. Mike had ook nog lekkere chocolaatjes bij zich en verschillende smaken thee!!

11 likes

Klinkt als een hele leuke dag. :grin:

2 likes

Het was zeker gezellig om bij @deheerdejong langs te gaan. De box met de Nereide Tungsteno 39 stond al voor me klaar en ik kreeg gelijk wat te drinken. Een mooi welkom wat ik kon vergelijken met mijn ervaring bij de AD :grinning: Ik heb het horloge bekeken en om mijn pols gehad. En ja, ik ben dermate overtuigd dat ik een order ga plaaten :partying_face:
Na wat gekletst te hebben, kreeg ik ook nog wat andere bijzondere horloges van zijn verzameling te zien met bij de meesten een uitleg of verhaal. Kortom, een gezellige en voor mij leerzame ontmoeting!
Bij deze nogmaals bedankt voor de gastvrijheid! :blush:

2 likes

Hoop dat jij ook op korte termijn het zou kunnen bekijken en passen! :grinning:

Uiteraard graag gedaan!!

1 like