Wat vinden jullie van ....?

Ik vind hem heel erg mooi!

Waarom komt Bell & Ross eigenlijk zo weinig voor op het forum?
Ze hebben namelijk meerdere mooie modellen.

Yes! En hij is helemaal zot van de GMT weet ik toevallig

1 like

Ja, Brice is een flipperaar maar de Bell & Ross lijkt een blijver voor hem. Net als die prachtige Tudor.
Anyway, we zien graag jouw NA topic hiervan :slight_smile:

Ik vind hem ook erg mooi, ik ben alleen bang dat de diameter icm met de lange lugs (voor zover ik kan inschatten) het horloge voor mij te groot maakt.

Ik vind de GMT-wijzer ook wel erg Explorer II…

Ik vind hem Prachtig

Brice is zo’n beetje de master flipperaar van WUS, wel een topvent

Mooi ding, spreekt mij wel aan… Lekker eigenzinnig :smile:

helaas staat nergens onder 2k…

Super mooie klok om te zien.
Snap de ophef over het ETA movement niet.
Is een prima movement voor die prijs.
Als je kijkt naar de nieuwe IWC Ingenieur reference 3239 met een ETA kloon SW-200 movement voor >€6000 dan zou ik voor die Bell & Ross gaan.

Momenteel niet zie ik idd. 2 weken terug kwam ie voor 1900 voorbij op chrono, nieuw. Nu staat er 1 voor 2180 op uit de UK. Paar euro kan er vast wel af.

Mee eens Eric. Al heeft hebben ze wel de moeite genomen de wijzer toch net iets anders te doen.

1 like

knap horloge!

Ja, dat ben ik ook wel met je eens, ik vind het wel jammer dat ze er niet even hun eigen draai aan hebben gegeven.

1 like

Bell&Ross is een merk waar ik normaal ook niet zo naar kijk, echter vind ik dit model echt een leuk horloge. Qua prijs en specs weet ik het niet precies.

Mooi maar idd prijzig ene ze zijn niet echt prijsvast ook!

1 like

Juist dat ze niet prijsvast zijn is voor mij een pluspunt. Flipper haast niet!

Mooi horloge, zeker voor < €2k. Mooi voor de bandenwissel, lug size 20mm?

prachtig horloge, die ik dolgraag zou willen toevoegen aan mijn zeer bescheiden collectie. 42mm is ook ideal voor mijn 20cm polsen. Helaas ben ik ook flipperaar, maar misschien een keer een licht gebruikte kopen, ivm de stevige afschrijving.
Zoals eerder al gezegd: Niets mis hoor met een ETA uurwerk. Doet oa Panerai, Cartier, Breitling, IWC, Omega, TAG (naast hun Eigen uurwerken voor de duurdere modellen) ook al jaren, om de onderkant van de High-end markt te bedienen, en die gaan qua prijs echt nog wel een stukje verder. Neemt niet weg dat dat ook schitterende horloges zijn.
En dat er details ā€˜geleend’ zijn van oa Rolex is ook al niet uniek. Een horloge met tweede tijd (zoals het orgineel, de Rolex GMT) is in zijn geheel toch ook al tig keer gekopieerd, net als vele andere details (denk aan de Keramieke bezel ring die oa Omega ā€˜toevallig’ een paar jaar na Rolex heeft uitgevonden (lees gekopieerd).

Persoonlijk ben ik niet zo n fan v extra centrale wijzers (GMT, alarm, etc). Betreft het uurwerk, ik stoor me daar niet zo aan. Vind het eigenlijk wel een prettig idee dat ie niet perse terug moet voor onderhoud ofzo.

Ik krijg er ook een Explorer gevoel bij, maar zou het geen hommage noemen. Hij heeft genoeg eigens. Die cijfers hadden ze ook al lang op hun stoeptegels bijvoorbeeld.

Ja, wel geslaagd ontwerp en goed: een donkere datum achter een donkere wijzerplaat! :+1: