Wat vinden jullie van ....?

Ik zou hem gebruikt zoeken. Op watchrecon staan er een paar. Op Uhrforum is er nooit een aangeboden. Je moet dus echt in de USA kopen. Op ebay is er een gegaan (december j.l.) voor in de €1200.

Ik vind het zelf wel een mooi ding, maar te groot voor mij. Ondanks de geleende stijlelementen heeft het totaal toch een eigen smoel. Het ronde datumvenster kan me niet zo bekoren, vind ik bij C. Ward ook niet mooi.

Deze kende ik nog niet.Ik vind hem mooi! Veel leuke factoren samen in een mooi homogeen geheel.
En die ETA vind ik geen factor.

Prachtig horloge! Net zoals de BR123 Sport Heritage en de Falcon:

4 likes

Ja heel mooi Roel! Hebben ze dit horloge ook zonder die GMT wijzer?

Prachtig horloge…gefeliciteerd!!!

Prachtig horloge!!

Voor Bell & Ross ben ik meer gecharmeerd van ander horloge

Ik vind het wel een mooi horloge echter ben ik daar blijkbaar de enige in, dat glas … :pensive:
Ik vind dat veel te hoog, of het moet vanwege de foto vervormen…

Pieter.

Prachtig horloge. Ik hou van klokken zonder teveel poespas. Maar bij B&R heb ik toch altijd die cockpitklokken voor ogen.Succes met je zoektocht en dat je 'm maar voor een mooie prijs kan vinden.

1 like

Iemand een idee welke juwelier er een flinke collectie heeft?

Heel mooie B&R, maar hoort volgens mij in prijscategorie van LLD en Oris 65 enz…
Als je kan kopen tegen mooie prijs zou ik niet twijfelen.

Nope, exact deze zonder gmt niet. Zijn echter wel wat B&R modellen met veel gelijkenissen.

Heel mooi horloge, vooral met bruin lederen band. Glas is ook apart en erg mooi, maar vormt meteen wel een risico ivm stoten. Ach, je draagt zo’n horloge toch niet tijdens het doe-het-zelven haha.

Geniet ervan!

Mooi! Beide foto’s tonen wel elk een andere GMT wijzer.
Op de bovenste foto fraaier. Ander modeljaar / update?

@Erik_de_Gast: Aalbers Velp (bij Arnhem) heeft het e.e,a. in de etalage en in de winkel in een vitrine liggen. Veel stoeptegels maar ook wel wat ronde BR123 modellen als ik me niet vergis. Ik herinner me in de etalage in ieder geval de BR126 officer black (chronograph).

Grt. Marco

1 like

Brunott Rotterdam is ook dealer met een grote collectie in huis.

Grtn Leen.

1 like