Wat vinden jullie?

Dat klinkt herkenbaar. Maar dat probleem heb je helaas ook met de DJII of de DJ41. Van de voorgestelde keuzes zou ik zelf voor de DJ (dan wel de 41) gaan, maar de PCL en de gepolijste kast maken het horloge wel wat opvallender.

Brrr. Dan zou ik altijd voor een DJ41 gaan. En anders voor de Airking. Die indices en kast van de DJ2 :confounded:

1 like

Happy wife, happy life

1 like

:joy::joy:

1 like

http://www.jkwatchstore.nl/store/1395/0/rolex-airking-116900-2016/

Deze was ook een optie geweest (en NEE ik wil hem niet kwijt, is puur een suggestie)…:grinning:

  • geen PCL’s
  • 40mm
  • redelijk plat
  • GMT is altijd koel
  • nu nog redelijk betaalbaar

6 likes

De Airking is mooi wanneer je dronken bent, voor de nuchtere momenten, zou ik voor de blauwe DJ41 kiezen (persoonlijk zou ik gek doen en voor een jubilee band kiezen. Is dan gelijk een compleet ander horloge, naast je hulk)

Die had ik uiteraard gezien😂

1 like

Zou ook zeker een mogelijkheid zijn. Ik vermoed dat ik de F.A. Jones voor de iets formelere momenten ga dragen.

2 likes

F.A. Jones is erg smaakvol, dus goede keuze

Hij staat dus TOCH stiekem te koop :smile:

5 likes

:upside_down_face:

3 likes

Wat kennen jullie elkaar toch goed?!

3 likes

Air king. Met stip de fraaiste door de kleurstelling en net ieta anders dan anders

3 likes

Onlangs in het wild een Air King tegengekomen en moet zeggen dat het een leuke verschijning was. Kleiner dan ik dacht en dus eleganter, dus ik zou voor die gaan uit het rijtje. Maakte de eigenaar direct een stukje interessanter, vreemd hoe dat toch gaat he.

De IWC is een nipte tweede keuze :blush:

Ik vind de Airking te druk en een Datejust moet mijns inziens een fluted bezel hebben. Airking en Datejust combineren tot mijns inziens het perfecte horloge: de Rolex Explorer I. :sunglasses::+1:

4 likes

De Air King, zo’n plakmerk als IWC wil je toch niet? :wink:

Is de foto van de IWC jouw pols? Dan lijkt hij aan de grote kant

De eerste Rolex is het meest tijdloos, mijn voorkeur

Foto’s zijn van het net. Ik heb de zwarte versie ooit gehad en maat is geen probleem.

Na een nachtje slapen is de airking toch afgevallen. Ik vind de wijzerplaat toch te druk, tevens zou ik graag andere wijzers willen hebben tov mijn sub.

Op dit moment zitten er nog 2 in mijn hoofd en is de dj2 vervangen door de dj41

Dus deze

Of deze

3 likes