Wat vinden jullie?

Je zou bijna denken dat daar een reden voor is :smile:
Ikzelf vond de Z blue erg mooi, maar hij wiebelde enorm op de pols (beetje als de vorige DeepSea) wat wellicht door het extra gewicht komt van het deksel, en heb hem dan ook maar weer snel terug gegeven aan de verkoper.
Comfort gaat voor uiterlijk, althans bij mij (qua horloges iig)

1 like

Ben eigenlijk altijd wel een beetje eigenwijs dus net besloten om de witte milgauss aan te schaffen :slight_smile:

8 likes

Haha, doe je goed :+1:t2:

1 like

…en dan erna de iwc :wink:

1 like

Die zou ik heel graag toevoegen maar helaas zijn de fondsen niet onuitputtelijk!

1 like

Hele mooie keuze:

4 likes

Toch nog wel iets van twijfel hoor :blush:
Afspraak staat donderdag dus we gaan het zien. Vind teveel modellen tof. Ik zou de milgauss nos kopen en in de kluis leggen.

1 like

Hmmm, ik zou iets kopen om van te genieten.

Dat NOS bewaren en kijken naar de mogelijke meerwaarde is niet aan mij besteed. Voor mij is het enkel een hobby en dat mag geld kosten.

Enfin, ben benieuwd wat het gaat worden.

5 likes

eens hoor, dat houdt me ook wel tegen. Ik vind andere modellen mooier dan de witte milgauss dus om zelf te dragen zal het niet mijn eerste keuze zijn. We shall see.

2 likes

Denk dat je beter een Datejust weg kunt leggen,
Denk dat die voor investering beter is…

De veel genoemde dj41 gaat steeds concretere vormen aannemen. Ik laat de milgauss aan me voorbijgaan. Maar-ja dan de keuze kleur dial en soort band. Het houdt niet op :slight_smile:

Bedankt voor alle input! De kogel is door de kerk en het is er 1 geworden die ik in mijn topic niet had staan😂 maar wel ooit in het verleden gepast.
Groet,

11 likes

Hele mooie keuze en wel lkkr gaan dragen hè!

1 like

Yep, die gaat gewoon gedragen worden naast de hulk en mijn Pam390. Prima trio wat mij betreft!

2 likes

Werkelijk waar een top keuze! Geniet ervan!

1 like

Ik vind deze heel mooi en een perfecte allrounder (samen met de Explorer)! Heb je meer foto’s? Ik zie er namelijk nog maar weinig online…

1 like

Of doe gewoon een keer lekker gek :wink:

3 likes

Zo hoort dat, we moeten deze hobby niet te veel proberen te rationaliseren :wink:
Veel plezier ermee! :+1:

3 likes

Dit was een foto van toen ik hem lang geleden een keer gepast heb. Ik verwacht hem binnen een paar dagen. Ik zal dan zeker in de daartoe bestemde topics een foto plaatsen.

2 likes

Ik zal er een paar posten in het Rolexdraadje. Incoming in 3, 2, 1…

1 like