Wat vinden we van de nieuwe Rolex Sky Dweller

Ik zag de nieuwe Sky Dweller voorbij komen en ik vind het horloge persoonlijk erg mooi. Ik ben benieuwd hoe de meningen hier zijn. Ook gelijk maar een poll erbij inclusief “hater” optie :smile:

  • Geslaagd
  • Niet geslaagd
  • Ik heb niks met rolex dus lekker boeiend.

0 stemmers

1 like

Wel leuk dat Rolex ook wat niet standaard uurwerken aan het maken is tegenwoordig. Maar hij is met 42mm gewoon echt veel te groot.

4 likes

Ik mis de optie:

“Hoezo nieuw?”

Deze is inmiddels al lang genoeg op de markt dat er weer een substantiële wachtlijst voor is.

Ik vind hem technisch knap, maar veel te groot/uit proportie

13 likes

Ik zag hem gister ergens als advertentie voorbij komen met new dus kleine aanname van mijn zijde.

1 like

Rolex brengt volgens mij maar 1x per jaar nieuwe modellen uit, op Baseworld. Maar de stalen skydweller is volgens mij al van basel 2018 (of 2017 zelfs?)

1 like

Het ging mij in dit geval om de rose gouden variant

Sí señor, siiii :taco:

Geil om te zien, maar veeeeuullste groot.

Hij is 14mm hoog.

1 like

:point_up:

2 likes

Topic kan wel dicht.
Dit is de breedgedragen mening

2 likes

Staat heel mooi,

,
En ik heb smalle polsen,
🥳🥳

14 likes

Lijkt bijna oversized. Wat een knoepert.

Wat is er aan veranderd dan tegenover de “oude”?.. ik zal wel scheel zijn…

is 2mm groter dan sub,
en 1mm groter dan datejust II,
wat een knoepert zeg………

2 likes

Wel mooi op de site dat de blauwe sky dweller de juiste tijd/datum weergeeft :grin:

2 likes

Ik vind het een erg mooi horloge! Het is voor mijn gevoel een beetje een combinatie van eerdere sterke kanten van Rolex, met nieuwe gewaagde innovaties. De bezel doet mijn oog als vanouds goed. Overigens vind ik de losse tweede tijdzone persoonlijk ook erg mooi.
Nog even doorsparen…

1 like

Is er ook een oude dan?! :grin:

Ik ben voor het kamp niet geslaagd.

De techniek is natuurlijk mooi, maar de uitvoering ervan vind ik helemaal niks. Die grote uren schijf en daarnaast vind ik hem ook lomp groot en dik. :v:

Dus als ik een stalen kan kopen schuif ik hem gelijk door naar het kamp geslaagd! :beers:

Ik zoek nog zo’n screensaver. Hoeft geen rolex te zijn…

Exact dit

1 like

Gewoon op voorraad bij AD, en met een reden. Wat een lelijk ding :face_vomiting:

Op voorraad? In staal?
Waar precies?