Wat vinden we van de nieuwe Rolex Sky Dweller

S&C Rotterdam vitrine boven.

Gekeken naar de specs lijkt hij me vrij groot. En nee, die gekke urenring vind ik gewoon niet fraai. O.k., ik vind 'm nog niet zo erg als de laatste Air King. Maar geen model dat mij aanspreekt, in ieder geval.

TIjd klopt inderdaad, maar waar ter wereld is het al 15 augustus?
Of snap ik gewoon niet hoe je dat ding afleest?

Tweemaal gehad; erg mooi maar voor mijn pols wat groot.

2 likes

2e tijdzone volgens mij :wink:

1 like

ik vind dat dit prima kan hoor op jouw polsen, waar ik me enorm aan stoor en waar ik hier eigenlijk niemand nog over hoor is het feit dat die datumloep de 24u schijf overlapt. zou een dealbreaker voor mij zijn al moet ik zeggen dat ik deze nog niet in het echt gezien heb.

2 likes

42mm is een prima mannenmaat… niet iedereen wil een damesmaat horloge.

3 likes

Ik ben van mening dat ze de Skydweller A, nooit als Stainless Steel hadden moeten uitbrengen en B, het model veel te goedkoop hebben gepositioneerd ten opzichte van andere stalen (sport-)modellen.

Dit is het vlaggenschip van het merk, en die mogen ze heus beperken tot edelmetaal, of gewoon hoger positioneren qua prijs.

Gelukkig interesseert het niemand geen moer wat ik vind, maar dat is slechts een detail.

2 likes

je bent zelf een damesmaat

Verre van, ben een beest

4 likes

Begrijp ik goed dat een Skydweller het verschil kent tussen maanden van 30 en 31 dagen? En zo ja, hoe zit het dan met februari?

Het is een annual callendar

Was leuk voor de mensen die hem eerst in PM gekocht hadden en een jaar later de stalen zagen komen. Die zullen zich wel genaaid gevoeld hebben :sweat_smile::sweat_smile:

1 like

in het echt is het een heel mooi horloge,
heb er veel in mijn handen gehad,
maar deze is een van mijn favorieten,
maar meningen verschillen,
en gelukkig maar…

Volgens mij kan dat geen twee dagen schelen. :wink:

1 like

Hij staat bij mij gewoon op 13. Draairing met cijfers is de tweede tijdszone/24 uurs weergave.

4 likes

niet zeggen dat hij niet mooi is,
:zipper_mouth_face::zipper_mouth_face::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Ah, ik zit met m’n duffe kop te denken dat die ring de datum is. :blush::rofl:
Ga eens een bak koffie maken denk ik. :sweat_smile:

2 likes

Vandaar, “lijkt”. Je kan 'm moeilijk bescheiden heten toch :wink:.

1 like

Mooi model, vooral met zwarte wijzerplaat :+1:

Wat een gedrocht. Alleen een YM2 is nog lelijker.

1 like