Ik heb hem bij Ace & Dik (Ace Jewelers) gekocht. Wel op bestelling😃
Geen last van eigenlijk… gaat redelijk soepel!
Leuk horloge, maar zou zelf even doorsparen voor een nieuwe of tweedehandse Rolex
Ik vind hem gaaf, heb je ook een wristshot?
Wat zou er storend aan moeten zijn?
Dat hij zonder hem lost te maken met een beweging los schiet.
Oh dat is niet zo handig nee… er zit toch een soort safety lock op?
Even kijken. Pak een kast van een oysterquartz, een bezel van een Turnograph, een dial van datejust en knal de boel in de mixer…klaar is Kees.
Vreselijk. imho
Klopt, maar die schijnt dus los te schieten. Heb je het filmpje wel helemaal gekeken?
Niet met mijn aandachtsspanne van een goudvis nee…
Ik zal je helpen: 10 minuut 45.
Oef… flink foutje van Tudor…
Sowieso heeft een Datejust geen dagaanduiding dus dat slaat als een leuning op een drumstel, maar enige controverse kan ik wel inkomen. Ik vind hem om die reden juist gaaf, en hij kost ook niet de hele wereld in vergelijk met hetgeen jij opsomt. Would bang 7.5/10.
Ik zou hem ook wel in de collectie nemen, erg gaaf model zo… lekker anders… in deze prijsklasse relatief uniek
Die sluiting zou echt een dealbreaker zijn, neem aan dat Tudor na een flinke hoeveelheid klachten daar wel aan gaat werken…
Zonde inderdaad…
Net als die datum van de Blackbay GMT zeker. Ruim een jaar nadat de eerste retour kwamen voor ‘het oplossen van het probleem onder garantie’ werden die dingen nog verkocht met datzelfde probleem. Ik heb Tudor niet heel hoog zitten wat dat betreft. Het gaat allemaal tè goed denk ik…
Can’t unsee it now😂
Gaaf model Ik heb hem ook op de lijst staan maar wacht op telefoontje van S&C…
Veel draagplezier
Heb er zelf geen last van…