Wat vinden we van de nieuwe Tudor Royal?

Ik vind m, hoewel erg veel DJ fluted, nog wel gaan :blush:

3 likes

Die is dan wel weer gaaf!

Doe mij dan maar een ‘gewone’ Black Bay 36 of 41…

De verhouding vind ik zoek bij deze stijl, ook de band vind ik te veel lijken op een van Omega en dat is geen compliment.

2 likes

Ja eigelijk wel :laughing:

1 like

Toen ik aan het rondkijken was voor de tudor style, hadden zealleen de bb36 (41 was nog niet uitgebracht), maar ik vind persoonlijk de bb41 ook mooier dan deze

1 like

Gaaf horloge is dat, maar ik kan maar niet wennen aan dat halfronde ‘self-winding’…

1 like

Vind het een mooi horloge, alleen zou ik nu naast m’n DJ41 smooth dan eerder voor een tudor royal gaan

1 like

Toch in de buurt van een 50/50 uiteindelijk (lekker controversieel horloge dus), ben erg benieuwd wanneer de eerste NA langskomt van dit model. Ik kijk er al naar uit!

In beginsel een prachtig horloge, maar wat ik afschuwelijk vind: de bezel en de Romeinse cijfers

1 like

Dat gaat het hem niet worden :see_no_evil:

1 like

ben ook benieuwd naar de eerste NA op het forum. Ik vind het een geslaagd horloge :+1:

1 like

Komt in Nederland zover ik weet pas in het eerste kwartaal maar geen exacte datum…

Sta wel op de lijst wanneer hij er is want ben wel erg benieuwd :sweat_smile: we wachten af.

1 like

Zie graag de foto.s :grin:

2 likes

Ik vind het een mooi horloge op zichzelf. Beetje dj/con combi.
Ik zou hem alleen niet zo gauw kopen.

Want , tja er is zoveel mooiers.
Vind alle Black Bay modellen en ook de ranger en Tudor sub meer geslaagd.

1 like

De bezel doet het helaas niet voor mij.

1 like

38 is wel de betere maat imho. Heb ook de 41 gepast, maar die deed mij een beetje denken aan een karrewiel. If you catch my drift?

Ik vind het een geslaagd horloge, zeker voor dit geld.

Plaatje van de 38mm in het wild:

4 likes

Eens! Ik heb hem zelfs gekocht. Had een Air King en nu deze Tudor. Hoe lang weet ik niet maar een leuk model.

11 likes

Leuk! Waar zijn ze verkrijgbaar?

Hoe storend is de sluiting van de clasp?

Moet bij het logo van Tudor altijd denken aan een lachende nar. Meer mensen last van?

1 like