Blauw is al vergeven en de zwarte staat ook te koop
Met NL dealer garantie
Geen stalen band
Voor de ECHTE Seikoliefhebber is de MM in veel gevallen de grote kampioen. Ook voor mij
Amerikanen rijden massaal Japanse auto’s omdat Amerikanen wel naar betrouwbaarheid kijken en wij meer naar uitstraling en imago. De Toyota Camry en Honda accord zijn daar de meest verkochte auto’s en in het topsegment is Lexus toch echt met enorme afstand de betrouwbaarste auto.
De betrouwbaarheid van de echte Japanse auto’s is nog steeds ongeevenaard. Lees maar eens een autoboekje. Ik wil wel een merk als voorbeeld noemen, Volkswagen heeft nu grootschalige problemen met distributiekettingen oliezuipende TSI motoren enz. Een Porsche 996 motor die de 100000km haalt is een grote uitzondering en toch heeft dat merk een ijzersterk imago en dat terwijl ze bewezen onbetrouwbaar zijn. De betrouwbaarheid van de Toyota Prius is spreekwoordelijk en dat met zijn ingewikkelde techniek daar kunnen we hier alleen maar van dromen. Ik had het ook graag anders gezien maar dit is ook vandaag nog steeds de waarheid. Vraag je een Amerikaan naar de betrouwbaarste automerken dan krijg je altijd het antwoord Toyota en Honda en dat is een feit. Ook ik heb met veel plezier Porsche gereden, maar ze zijn bewezen onderhoudsgevoelig.
Bert
Zijn er nieuwe ervaring met Seiko MM300
Ik blijf me verbazen over de zoekfunctie…
Na 4 jaar deze weer opgegraven? .
Er zijn inmiddels 3 opvolgers, dus laten we opnieuw beginnen! Yeah!
Geen dank, er is niemand met een mening?
Ik kreeg een melding!
https://www.instagram.com/p/B6RVdjoHt_v/?igshid=1hxgyfwe6jyzz
Ik vind hem super. De MM300’s zijn rauwe duikers. De enige modellen waar ik van accepteer dat ze zo groot zijn.
Ik heb inmiddels eentje kunnen bemachtigen en wat is het onwijs gaaf. Misschien voor sommige mensen aan de grote kant, maar voor mijn polsen is het uitstekend.