Ik moest die Travis Scott ook ff opzoeken. Daarna op spotify, had op z’n minst een hit verwacht, of enige herkenning, maar bleef vaag. Een samenwerking op een te laag niveau wat mij betreft.
Zelf heb ik een basismodel, die sterker verwant is met de oer-royal oak. Ik houd wel van deze eenvoud. Deze houdt al weer een paar jaar stand in de collectie
Bijzonder gecharmeerd ben ik van dit exemplaar, en zie AP op z’n minst als een two trick pony. Ik snap die weerstand tegen het one trick concept ook niet echt. Ze laten zien dat je vanuit een basis van Een octogonale vorm duizend kanten op kan.
De perpetual calendar hieronder heeft echt bijzonder mooi fonkelende sterren in de wijzerplaat, dat moet je echt met eigen ogen gezien hebben om te waarderen.
Hij heeft blijkbaar veel streams, maar is een onopmerkelijke mumble-rapper die trap beats mixt met enorme hopen auto-tune. Kortom, volledig generiek. Dat past ook een beetje in de muzikale cultuur van dit moment. Ik probeer ieder jaar muziek van dat jaar te verzamelen, en kijk naar lijstjes over de hele wereld:
De top 100 singles van Colombia in 2023 bestaat uit 97 keer hetzelfde nummer met dezelfde auto-tune en hetzelfde ritme uit de Reggaeton-schuur.
Als die er uitzien zoals het exemplaar wat je toont sla ik hem even over, sorry.
Dit laat zien dat een deel van de horloge industrie naar voren probeert te kijken.
Grappig om te zien dat sommige merken heel erg (te?) forward thinking zijn in hun designs, terwijl andere juist heel erg teruggrijpen op ontwerpen uit de jaren 50 en 60.
Waarschijnlijk twee totaal verschillende doelgroepen. Benieuwd wat de juiste keuze gaat zijn als we hier over wat jaartjes op terugkijken.
Dit zegt eigenlijk meer over jou dan over meneer Scott en zijn bekendheid. Of die bekendheid (in onze ogen) terecht is is wat anders maar je kan er niet omheen dat het een relatief grote naam (met grote collabs, Nike, Fortnite, Drake, etc) is onder het, veelal jonge, publiek.
Riem in combinatie met zelfde lerenband op je AP kan ik nog matchen … maar goed die mogen ze er dan ook wel bij geven
Rest … weet ik niet, vooral de sloffen
Ik had de naam letterlijk nog nooit gehoord of zelfs gelezen. Groot is erg relatief. Maar jong ben ik niet meer en de mainstream kanalen volg ik ook al een eeuwigheid niet meer dus kan wel kloppen.