U bent bankier?
Thank goodness no, heb 1 JLC, die reverso en daar heb ik hard voor moeten sparen van mijn in loondienst in een andere sector vergaarde centjes
Meca-quartz, 34/35 mm?
groet,
Niels
Die 30 meter is meer dan genoeg voor een dress watch, tenzij je heel erg slecht kunt richten op het herentoilet . Maar zonder gekheid, een Patek Philippe uit de grand complications lijn (vanaf een ton) is ook maar 30m waterdicht. Meer vinden ze denk ik ordinairā¦
Een prachtig merk met mooie horloges.
Ik heb er door de jaren heen enkele gehad en kijk stiekem weer naar de deepsea chrono.
Ook deze vond ik altijd erg mooi. Materiaal (titanium) en de warme grijze kleur ervan. Amvox 1, met hetzelfde uurwerk als de polaris. ( en de zoveelste tribune )
Met een paar pakkinkjes meer⦠Ik zou beter slapen als mān tering dure Patek, mān rete-dure Christiaan van der Klaauw of mān erg dure JLC 50m WR hadden.
Vandaar mān kwijlen naar deze:
Net een tikkeltje kleiner dan de Master Ultrathin KS, toch nog net 50m WR, Ook nog net betaalbaar: Een mooie optie.
Prachtig merk met een fantastische geschiedenis. Dat ik er nog geen heb in mijn collectie mag een klein wonder heten. Ik heb al een paar keer met een scheef oog naar een aantal modellen gekeken, maar telkens vind ik net een ander model van een ander merk een tikkeltje mooier.
Ik vermoed wel dat een vintage JLC op middellange termijn wel weg naar mijn horlogedoos gaat vinden.