Beetje Panerai meets Rolex meets Bell & Ross. Ik vind er persoonlijk niet zo veel van, maar als je het mooi vind dan koop je het toch. Vind het iig wel een stuk spannender dan modern Invicta. En op de foto’s oogt het kwalitatief allemaal best goed.
En zo te zien zijn veel ontwerpen wel op hun vroegere eigen horloges gebaseerd…
Ik vind het een duidelijk en niet onaardig klokje. Het zal wel een goede lumen hebben. Heeft het saffier glas ?
Het merk zegt mij niks.
De kroon vind ik niet in verhouding met de rest. Beetje ielig en niet beschermd.
Heeft het een extra kroonsluiting, zoiets als bij Panerai ?
Het doet mij denken aan een soort soep die je maakt in je vakantiehuis op de laatste dag dat je er bent en je hebt geen zin om weg te gaan om te eten of boodschappen te doen.
Zo van alles wat nog houdbaar is en voorhanden in een pan met water, laten sudderen, hoppa. Niet mijn ding.
Vind neo-vintage of retro design altijd een beetje een makkelijke manier om terug te grijpen op iets uit het verleden, even cashen met iets waar de ontwerp afdeling in 5 minuten mee klaar is.
Vroeger is voorbij, als het toen iets bijzonders was, maar men is door evolutie niet in staat dat te continueren tot in het heden, steek je moeite dan in iets nieuws.