Lijkt alsof hij 50 jaar onderin de la van een stoffig Oezbeeks grenswachtershuisje heeft gelegen…
Ik ga ze wel even confronteren met deze foto’s. Kijken wat ze zeggen.
Lijkt alsof hij 50 jaar onderin de la van een stoffig Oezbeeks grenswachtershuisje heeft gelegen…
Ik ga ze wel even confronteren met deze foto’s. Kijken wat ze zeggen.
Misschien hebben ze je een originele gegeven?
Hey @The_Don (chis),
Jij hebt de automaat toch? Behalve de band hoe bevalt hij? Ga je er een NA verhaal van maken? Ik ben erg benieuwd over de verdere kwaliteit van het horloge. Ik zou zelf niet voor de BORband kiezen dus daar kom ik wel overheen. Is dit horloge de € 1700 waard?
Alvast bedankt
Oef, dat is niet fraai! Ziet er eerder uit alsof die Oezbeekse grenswachters de band als blikopener gebruikt hebben.
Ik ben ook wel benieuwd hoe dit afloopt. Zit eigenlijk met dezelfde overweging als @Lunette
1700 ex btw (komt uit Zwitserland) ik moest nog 400 euro bijbetalen helaas…
Ik zal er volgende week een NA van maken. Ik ben zelf wel onder de indruk van het horloge, het heeft echt een hele goede uitstraling. Ik heb de handwinder trouwens.
Aha oef, ja dat komt er nog bij. Ik vind hem wel echt gaaf, alvast bedankt! En draag hem i. Gezondheid natuurlijk
Alternatief? Beide erg mooie apparaten hoor:
Thanks
Nou ze hebben me als compensatie voor de belabberde band een mooie Forstner band opgestuurd.
Toch sympathiek maar ik had liever gezien dat ze meer aandacht en liefde in de originele band hadden gestoken. Afgezien van de band blijft het wel een hele fijne hoor.
Toch netjes deze oplossing.
Dat ze de oorspronkelijke niet hebben opgestuurd betekent dat ze allemaal zo grof afgewerkt zijn?
Ja dat vermoeden heb ik wel. Wel heel knullig en het is duidelijk dat er geen strenge kwaliteitsstandaarden gehanteerd worden. Het horloge zelf is wel erg mooi en goed afgewerkt.